ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ

image3



Λήψη αρχείου

 

 

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Σας προτείνω μια δραστηριότητα που έχω δοκιμάσει σε παιδιά όλων των ηλικιών του Δημοτικού και πραγματικά αρέσει και κινητοποιεί τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα τα προβληματίζει για την αναπηρία και πως αυτή βιώνεται.

Οι παρακάτω οδηγίες γράφονται σε καρτέλες και αφού κοπούν τοποθετούνται σε κουτί και κάθε μαθητής παίρνει από μια για να εκτελέσει την οδηγία. Χρειάζεται να υπάρχουν ακόμα γυαλιά ηλίου σκούρα, μαντήλι, χαρτοταινία, υφασμάτινη κορδέλα, κουμπιά μεγάλα και σκοινάκι για να περαστούν και ακουστικά

ΒΑΖΩ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ. ΧΤΥΠΑΩ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ.

 

ΔΕΝΩ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ .

  

ΔΕΝΩ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΟΥΜΠΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ.

 

ΔΕΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ.

 

ΒΑΖΩ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ.

(Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΟΔΗΓΙΑ ΔΥΟ ΕΝΤΟΛΩΝ ΠΧ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ.)

 

 ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΜΕ ΝΟΗΜΑΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ, ΟΤΙ ΧΤΥΠΗΣΑ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΠΑΓΟ.

 

ΕΝΩΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΚΟΙΝΑΚΙ.

 

 ΒΑΖΩ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ  ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ.

(Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΟΔΗΓΙΑ ΤΡΙΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΠΧ. ΣΚΥΨΕ, ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΓΟΝΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ)

Καλή διασκέδαση!

ENA ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ



Λήψη αρχείου

 

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ…



Λήψη αρχείου

 

ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ POWERPOINT ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ



Λήψη αρχείου

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

CC BY 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.