Ο απόφοιτος της ειδικότητας με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά:
- μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε ιδιωτικά φαρμακεία, φαρμακεία νοσοκομείων, φαρμακαποθήκες, βιομηχανίες και βιοτεχνίες φαρμάκων και καλλυντικών,
- πάντοτε με την καθοδήγηση των φαρμακοποιών παρασκευάζει απλά φαρμακευτικά σκευάσματα και καλλυντικά,
- εκτελεί απλές ιατρικές συνταγές,
- δίνει ακριβείς οδηγίες για τη χορήγηση της δοσολογίας και τη διατήρηση του σκευάσματος,
- συσκευάζει και αποθηκεύει φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα,
- παραγγέλνει εμπορεύματα στις φαρμακαποθήκες,
- παραλαμβάνει και αποθηκεύει κατάλληλα,
- αξιολογεί και κοστολογεί προσφορές για την προμήθεια πρώτων υλών των προϊόντων,
- καταγράφει ταξινομεί και τηρεί τα απαραίτητα στοιχεία βιβλία καρτέλες και αρχεία του φαρμακείου ή του χώρου παραγωγής για τον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων,
- εφαρμόζει τους όρους υγιεινής και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γ’ Τάξης:
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ | |||
α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ | |
1 | Νέα Ελληνικά | 3 | |
2 | Μαθηματικά1 | Άλγεβρα | 2 |
3 | Γεωμετρία | 1 | |
4 | Φυσικές Επιστήμες2 | Φυσική | 2 |
5 | Χημεία | 1 | |
6 | Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) | 1 | |
7 | Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ | 1 | |
8 | Φυσική Αγωγή | 1 | |
ΣΥΝΟΛΟ: 12 ΩΡΕΣ |
1 Μαθηματικά: Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Άλγεβρα και β) Γεωμετρία
2 Φυσικές Επιστήμες: Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Φυσική και β) Χημεία
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ |
||
α/α | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΩΡΕΣ |
1 | Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ | 3Θ |
2 | Υγιεινή | 2Θ |
3 | Συνταγολόγια-Νομοθεσία-Βιβλία Φαρμακείου | 3Θ |
4 | Φαρμακευτική Τεχνολογία ΙΙ | 1Θ+2Ε |
5 | Κοσμητολογία | 1Θ+2Ε |
6 | Στοιχεία Φαρμακογνωσίας | 2Θ+2Ε |
7 | Φαρμακολογία-Τοξικολογία | 5Θ |
ΣΥΝΟΛΟ: 23 ΩΡΕΣ |
Η πρακτική άσκηση μία (1) ημέρα για την ειδικότητα αυτή γίνεται σε Φαρμακείο.
Για τις 6 ώρες πρακτικής άσκησης να γίνεται κατάλληλη και ικανή διανομή ωρών (σε σύνολο 6 ώρες) από όλα τα εργαστηριακά μαθήματα, προκειμένου να καλύπτονται όλα τα γνωστικά αντικείμενα (Ε).
Ο/Η υπεύθυνος/η εκπαιδευτικός Πρακτικής Άσκησης συνεννοείται με τον/την υπεύθυνο/η πρακτικής άσκησης
από τον αντίστοιχο φορέα για την κατάλληλη κατανομή ωρών του κάθε γνωστικού αντικειμένου, λαμβάνοντας
υπόψη τόσο τις εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και τις περιπτώσεις σε περιστατικά/μελέτες.
Από αριστερά προς τα δεξιά:
1. Φωτογραφία από David Mark από το Pixabay
2. Φωτογραφία από David Mark από το Pixabay
3. Φωτογραφία από Julio César Velásquez Mejía από το Pixabay