Το ΕΠΑΛ Γυθείου και η Ελληνική Αστυνομία ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια

Την Τρίτη 13 Μαΐου, το ΕΠΑΛ Γυθείου υποδέχθηκε τον Διοικητή της Αστυνομίας, κ. Γεώργιο Βασιλάκο, στο πλαίσιο ενημερωτικής δράσης για την ασφαλή οδηγική συμπεριφορά και την οδική ασφάλεια. Μέσα από την ενδιαφέρουσα και διαδραστική ομιλία, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της υπευθυνότητας στο δρόμο, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και του σεβασμού προς τους συνανθρώπους μας. Η δράση είχε ως στόχο όχι μόνο την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση ευσυνείδητων και ενεργών πολιτών, που θα συμβάλλουν θετικά στην ασφάλεια και την ποιότητα ζωής της τοπικής κοινωνίας.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση