Το ΕΠΑ.Λ. Γυθείου στο Πρωτοδικείο: Μαθήματα νομιμότητας και κοινωνικής ευθύνης

Την Τρίτη 13 Μαΐου, μαθητές και μαθήτριες του ΕΠΑ.Λ. Γυθείου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πρωτοδικείο Γυθείου, στο πλαίσιο δράσεων που στοχεύουν στη σύνδεση της σχολικής γνώσης με τη λειτουργία των θεσμών και την καλλιέργεια της νομικής, ηθικής και επαγγελματικής συνείδησης των νέων. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους δικαστές κ. Ασημακοπουλο Σταύρο και και Παπαδοπούλου Βικτώρια και τον Προϊστάμενο του Πρωτοδικείου, κ. Γεώργιο Κοφινάκο σχετικά με το ρόλο και τις αρμοδιότητες του δικαστηρίου, τη διαδικασία εκδίκασης μιας υπόθεσης, βασικές έννοιες του αστικού και ποινικού δικαίου, καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πολιτών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της νομιμότητας, της ηθικής και της επαγγελματικής ευθύνης στη σύγχρονη κοινωνία. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία για τους μαθητές, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία της Δικαιοσύνης και να προβληματιστούν πάνω σε ζητήματα που αφορούν τον ενεργό και υπεύθυνο ρόλο του πολίτη.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση