Μια απάντηση προς “ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ”

  1. ΟΙ «ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
    Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΙΚΙΛΛΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΕΡΟ. ΟΤΑΝ Η ΧΡΗΣΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΩΝΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ. Η ΣΩΣΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ. Η ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ. ΔΡ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Copyright © Δρ Ευτυχία Νικολακοπούλου           Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση