ΟΙ «ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΙΚΙΛΛΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΕΡΟ. ΟΤΑΝ Η ΧΡΗΣΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΩΝΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ. Η ΣΩΣΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ. Η ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ. ΔΡ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
ΟΙ «ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΙΚΙΛΛΙΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΕΡΟ. ΟΤΑΝ Η ΧΡΗΣΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΟΛΛΩΝΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ. Η ΣΩΣΤΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ. Η ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ. ΔΡ ΕΥΤΥΧΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ