Τα μπαλόνια μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα των γαλλικών ως χρηστικά αντικείμενα για τους μαθητές που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μαρκαδόρο και ένα ή περισσότερα φουσκωμένα μπαλόνια, αναλόγως την άσκηση.
* Πώς να ξεχωρίζουμε ρήματα και ουσιαστικά.
Φουσκώνουμε δύο μπαλόνια.
Γράφουμε ρήματα και ουσιαστικά σε μικρές αυτοκόλλητες ετικέτες και το παιδί πρέπει να της κολλήσει στο ανάλογο μπαλόνι. (verbes et mots communs)
Αν δεν έχουμε ετικέτες μπορούμε να γράψουμε τις λέξεις στο μπαλόνι.
Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και για να μάθει το παιδί τα 3 γένη, επίθετα-ουσιαστικά (adjectifs et mots communs)
Αν το παιδί μπερδεύει δύο γράμματα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δύο μπαλόνια, το ένα θα είναι π.χ (για διάκριση f-v) το μπαλόνι του f και το άλλο το μπαλόνι του v. Το παιδί διαβάζει λέξεις που ξεκινούν από αυτά τα γράμματα και τις γράφουμε στο αντίστοιχο μπαλόνι.
fille voiture
* Μαθηματικά
π.χ. Έχουμε το μπαλόνι του 5 και του 6. Γράφουμε τη λέξη πέντε και τη λέξη έξι. (cinq six)
Το παιδί πρέπει να τις κολλήσει στο αντίστοιχο μπαλόνι.
*Ορθογραφία ρημάτων
Μπορείτε να φτιάξετε το μπαλόνι των ρημάτων ανάλογα με τις καταλήξεις τους ( -oir -ire -er ).
* Ορθογραφία ουσιαστικών
Μπορείτε να φτιάξετε το μπαλόνι των ουσιαστικών σε -ent, σε -ant, σε -on, σε -in
Κάτω από : ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΝ ΧΡΗΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Ο ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΙΑ ΠΟΙΚΙΛΛΙΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΘΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΟΥΝ ΩΣ ΠΙΝΑΚΑΣ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ, ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΣ.