ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
- ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ, (ΥΠΑΡΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ)
- ΠΛΟΥΤΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΕΓΚΥΡΌΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΟΥ)
- ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΔΟΜΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ , ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ,ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ (ΗΘΟΣ)
- ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΠΛΗΡΌΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ
- ΕΜΦΑΝΙΣΗ
- ΥΠΑΡΞΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΠΗΓΩΝ
Παραδείγματα
http://e-filologos.blogspot.com/
ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ : ΕΜΦΑΝΙΣΗ – ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ (ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) -ΔΟΜΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ – ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ – ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ
http://3gymnasio-toumpas-thessalonikis.blogspot.com
ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Αφήστε μια απάντηση