Οι μαθητές του 6ου Γυμνασίου (Α1) καταγράφουν τηνεμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στις δράσεις ευαισθητοποίησης του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καβάλας στις 13-12-2024 ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Από ΚΑΤΣΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ 21 Δεκεμβρίου 2024 Δεν επιτρέπονται σχόλια Διαβάστε περισσότερα
Μείγμα για Μπισκότα COOKIES …. ΑΛΛΗΛΟΔΙΔΆΣΚΟΝΤΑΣ Από ΛΥΤΡΙΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 8 Δεκεμβρίου 2024 Δεν επιτρέπονται σχόλια Διαβάστε περισσότερα