Φέτος μιας και έχω αναλάβει το ολοήμερο τμήμα του Νηπιαγωγείου αποφάσισα να ασχοληθώ με όλες τις μορφές τέχνης και μέσα από αυτή τα παιδιά να πειραματιστούν και να εμπεδώσουν γνώσεις σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Είναι ένας τρόπος να περάσουν τα παιδιά πιο χαλαρά και δημιουργικά το “δύσκολο” ωράριο του ολοημέρου, χωρίς να φορτώνονται με επιπλέον εργασίες.
Αφού λοιπόν μιλήσαμε για τον Καντίνσκυ και είδαμε έργα του, τα παιδιά έφτιαξαν τους ομόκεντρους κύκλους του Καντίνσκυ και αφού τους έκοψαν δημιουργήσαμε ένα κολάζ όπου ο κάθε κύκλος έχει “μεταμορφωθεί” σύμφωνα με τη φαντασία των παιδιών.
Όπως βλέπετε ο κύκλος έχει διάφορες χρήσεις: ρολόι, λουλούδι, στόχος, ο αριθμός οχτώ, μία χελώνα, το γράμμα ρ κ.α.
Στην ίδια λογική με τους ομόκεντρους κύκλους κάναμε τρίγωνα και τα μεταμορφώσαμε σε κάτι διαφορετικό ο καθένας!!
Έγινε μία σκηνή.
Ένας δεινόσαυρος.
Το τρίγωνο σήμα σε ένα δρόμο.
Ένα σημαιάκι σε μια γιρλάντα.