Το Εκπαιδευτικό Σενάριο αναφέρεται στην 3η ενότητα της Ιστορίας  (Περσικοί πόλεμοι), κεφάλαια 16 -19.

Διάρκεια: 7   διδακτικές ώρες

Το παρόν  Εκπαιδευτικό σενάριο πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας: Ενότητα 5, Κεφάλαια 31-33.

Χρονική Διάρκεια: 7 διδακτικές ώρες

Η πορεία των σταθμών του Μεγάλου Αλεξάνδρου με ημιδομημένο εννοιολογικό χάρτη (on line εργαλείο web 2.0.).

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη με εργαλείo online web 2.0. αναφορικά με την προσωπικότητα του Μ. Αλεξάνδρου.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαγγέλματα χαμένα στη ρωγμή του χρόνου με weebly

Μεταφερθείτε με τη Χρονομηχανή στο παρελθόν, εκεί όπου ο τρόπος ζωής είχε την ομορφιά της απλότητας.

Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι η επαφή των παιδιών με Επαγγέλματα του παρελθόντος.

Χρονική διάρκεια: 8 διδακτικές ώρες

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα με το εργαλείο web2.0 toonlet

Παίξτε παρέα με τη   Σταλίτσα.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η μάχη των Θερμοπυλών με HOT POTATOES

Ας λύσουμε ένα σταυρόλεξο για να διαπιστώσουμε αν μάθαμε αρκετά για τη μάχη στις Θερμοπύλες.

Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Νερό-Το πολύτιμο διαμάντι της Φύσης” Ιστοεξευρεύνηση με Zunal

Η παρούσα Ιστοεξερεύνηση πραγματοποιήθηκε αποσκοπώντας στην αποτελεσματικότερη κατανόηση της πολυτιμότητας του νερού και του κινδύνου που απειλεί την πλάνητη εξαιτίας της λειψυδρίας.

Διάρκεια : 6 Διδακτικές ώρες

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση του βιβλίου το “Μεγάλο μυστικό” με youtube

Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,  πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του βιβλίου από τον ίδιο το συγγραφέα, με αφορμή το απόσπασμα που περιλαμβάνεται στο γλωσσικό μάθημα της Δ΄ Δημοτικού.

Χρονική Διάρκεια:2 ώρες

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιοποίηση χριστουγεννιάτικων φωτογραφιών με Prezi

christmas-funny-pictures στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης.

Διάρκεια:1 διδακτική ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποστολή ψηφιακής κάρτας με Pathfinder Greetings

Ας στείλουμε μια ηλεκτρονική κάρτα, για να ψυχαγωγηθούμε, καλλιεργώντας ταυτόχρονα το γραπτό λόγο.

Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι Περσικοί Πόλεμοι με mindomo

Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη στην ενότητα της Ιστορίας Περσικοί πόλεμοι

Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστοσελίδα του 1ου Δ.Σ. Βροντάδου

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδατου σχολείου μας, όπου με τη διαχείριση του διευθυντή μας έχουν αναρτηθεί οι δραστηριότητες της τάξης μας.

(Δ΄τάξη)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητα με Animoto. Τα φυτά της Ελλάδας

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα χρησιμοποιήθηκε ως εποπτικό υλικό στο μάθημα της Μελέτης. Με τον τρόπο αυτό τα παιδιά κατανοούν σε μεγαλύτερο βαθμό τον πλούτο της ελληνικής χλωρίδας.  Tα φυτά της Ελλάδας.

Χρονική Διάρκεια :1 ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακή ιστορία για τα ομαδικά αθλήματα

Ας διαβάσουμε  την ιστορία Το Σαββατοκύριακο του Σωτήρη.

Η ιστορία συντάχθηκε από τα παιδιά στα πλαίσια Παραγωγής Γραπτού Λόγου.

Σκοπός του φηφιακού παραμυθιού είναι η καλλιέργεια του Γραπτού Λόγου με την αρωγή της Τεχνολογίας.

Χρονική διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακό λεύκωμα για τους Περσικούς πολέμους

Oι Περσικοί πόλεμοι μέσα από  ψηφιακό λεύκωμα.

Χρονική διάρκεια: 1 διδακτική ώρα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικη ιστορία με e-book

Παιδιά, θα διαβάσουμε το ψηφιακό παραμύθι Η Αγέλαστη πολιτεία και οι Καλικάντζαροι

Διάρκεια: 2 διδάκτικές ώρες

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ναυμαχία της Σαλαμίνας με cmap

H Nαυμαχία της Σαλαμίνας με cmap: SALAMINA

Χρονική διάρκεια:1 διδακτική ώρα