Jingle Bells(with lyrics)
Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018, 17:56  Με ετικέτα ,
Κάτω από: Εκπαιδευτικές ενότητες΄Α,Β,Γ  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Jingle Bells(with lyrics)

Ίσως το πιο δημοφιλές Χριστουγεννιάτικο τραγούδι. Απολαύστε το!

 

 

 



Μουσικά κόμικ ή κόμικ με μουσική;
Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018, 17:29  Με ετικέτα ,
Κάτω από: e tools,Εκπαιδευτικές ενότητες Δ,Ε ΣΤ  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσικά κόμικ ή κόμικ με μουσική;

Μουσικά κόμικ ή κόμικ με μουσική;

Ενδιαφέρουσα, πρωτότυπη και ίσως αναπάντεχη, η απάντηση σε ένα διαδικτυακό κόμικ.

Η μουσική υπερίπταται!

https://www.pixton.com/gr/storyboard/akyho0ts



Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα: Ενότητα Μουσικής Στ΄Τάξης Δημοτικού
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2018, 16:26  Με ετικέτα ,
Κάτω από: Εκπαιδευτικές ενότητες΄Α,Β,Γ  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα: Ενότητα Μουσικής Στ΄Τάξης Δημοτικού

Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα: Ενότητα Μουσικής Στ΄Τάξης Δημοτικού

 

Εφόρμηση μαθήματος:

Έγινε αναζήτηση (μηχανή αναζήτησης google) σε εικόνες και video, έχοντας ως παιδαγωγικό στόχο οι μαθητές να σχολιάσουν

  • τόσο την μουσική πράξη όσο και τα μουσικά όργανα που απεικονίζονται
  • τη συχνότητα απεικόνισης της μουσικής σε αγγεία και αγάλματα από το οποία διαφαίνεται η θέση της μουσικής τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην καθημερινότητα των αρχαίων Ελλήνων.
  • Την μουσική εκπαίδευση των νέων στην αρχαία Ελλάδα, έτσι ώστε να φτάσουν στο συμπέρασμα της εξέχουσας θέσης της μουσικής στην εκπαίδευση

Η παρατήρηση των μουσικών οργάνων ως παιδαγωγικό στόχο είχε οι μαθητές να μπορούν να σχεδιάσουν κάποιο από τα αρχαία ελληνικά μουσικά όργανα.

 

Η αναζήτηση βίντεο με μουσική από την αρχαιότητα έγινε με κριτήριο το συνδυασμό φωνητικής και οργανικής μουσικής, έτσι ώστε να σχολιαστεί το πώς τη μουσική ακολουθεί τον τονισμό του κειμένου και συγκεκριμένα του ποιητικού μέλους. Επίσης να δοθεί το έναυσμα να σχολιαστεί το γεγονός ότι η Μουσική, το Άσμα και η Όρχηση (συνήθως αλληλένδετα) ήταν οι χαρακτηριστικότερες εκφάνσεις της πολιτισμένης κοινωνίας και βασικοί παράγοντες – αλλά και δείκτες – ευζωίας, και τέλος, να τονιστεί το γεγονός ότι στην Αρχαία Ελλάδα, η Μουσική ήταν απόλυτα συνυφασμένη με την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων, και σαν μια σύνθετη καλλιτεχνική και πνευματική έκφραση είχε ιδιαίτερη θέση σε όλες τις εκδηλώσεις της προσωπικής και της κοινωνικής ζωής. Ο σύνδεσμος του video είναι:

Λύραυλος:

https://www.youtube.com/watch?v=jDC2zjHERv4



Open e class
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2018, 16:20  Με ετικέτα ,
Κάτω από: e tools  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Open e class

Η πλατφόρμα Open eClass είναι ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων και αποτελεί την πρόταση του Ακαδημαϊκού Διαδικτύου (GUnet) και υποστηρίζεται από το European Schoolnet για την υποστήριξη Υπηρεσιών Ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, βασίζεται στη φιλοσοφία του λογισμικού ανοικτού κώδικα, υποστηρίζεται ενεργά από το GUnet και διανέμεται ελεύθερα. https://docs.openeclass.org/el/3.5/detail_descr

Η εισαγωγή της Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης δίνει νέες δυνατότητες στην εκπαίδευση, προσφέροντας ένα μέσο αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτή -εκπαιδευόμενου. Παράλληλα, υποστηρίζεται η ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού, ανεξάρτητα από τους περιοριστικούς παράγοντες του χώρου και του χρόνου της κλασσικής διδασκαλίας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ενός δυναμικού περιβάλλοντος εκπαίδευσης. Η πλατφόρμα Open eClass είναι σχεδιασμένη με στόχο την υλοποίηση νέων εκπαιδευτικών δράσεων. Κεντρικοί ρόλοι είναι αυτοί του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου. Ειδικότερα ο χρήστης – εκπαιδευτής μπορεί εύκολα και γρήγορα να δημιουργεί εύχρηστα και λειτουργικά ηλεκτρονικά μαθήματα, χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό που διαθέτει (σημειώσεις, παρουσιάσεις, κείμενα, εικόνες, κλπ). Παράλληλα οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν ένα εναλλακτικό κανάλι πρόσβασης στην προσφερόμενη γνώση.



Ευρωπαϊκά προγράμματα αδερφοποίησης Σχολείων e Twinning
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2018, 15:28  Με ετικέτα ,
Κάτω από: Ευρωπαϊκά προγράμματα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκά προγράμματα αδερφοποίησης Σχολείων e Twinning

Ευρωπαϊκά προγράμματα αδερφοποίησης Σχολείων e Twinning

  «Twinspace» πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας

       Το «Twinspace» είναι ένα πολύγλωσσο εργαλείο, στη διάθεση των μελών της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής κοινότητας eTwinning. Ο τρόπος που επιλέγει κανείς να το χρησιμοποιήσει, εξαρτάται από τις ανάγκες και τους σκοπούς που ο δημιουργός και διαχειριστής του ορίζει. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

  • Ως βάση για επικοινωνία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας ή διαφορετικών ειδικοτήτων κατά τη διαδικασία διαθεματικής προσέγγισης θεμάτων και δραστηριοτήτων αλλά και των μαθητών μέσω των εργαλείων που διαθέτει η πλατφόρμα (email, chat, forum, live τηλεσυναντήσεις)
  • Ως μία αίθουσα προσωπικού, όπου οι καθηγητές συνεργάτες συζητούν και προετοιμάζουν δραστηριότητες για τους μαθητές τους ανάλογα με τα δικαιώματα χρήσης και παρέμβασης που ο διαχειριστής έχει παραχωρήσει. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά ορίζεται διαχειριστής (ή ομάδα διαχειριστών) ο οποίος δημιουργεί κωδικούς χρήσης με δικαίωμα πρόσβασης ή επεξεργασίας σε συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς, μαθητές αλλά και επισκέπτες (π.χ γονείς)
  • Ως μία ψηφιακή σχολική τάξη, όπου οι καθηγητές προσκαλούν μαθητές και πραγματοποιούν το έργο τους.
  • Ως ένα χαρτοφυλάκιο: όπου οι συνεργάτες συγκεντρώνουν τα σημαντικότερα κείμενα, αποτελέσματα και συνδέσμους.
  • Ως μία αίθουσα έκθεσης, όπου τα αποτελέσματα του έργου είναι προσβάσιμα στο κοινό μέσω της δημοσιοποίησής του (project journal).
  • Ως χώρο υλοποίησης συνεργατικών δραστηριοτήτων, αξιοποιώντας τόσο τις δυνατότητες εργαλείων της ίδιας πλατφόρμας, όσο και με την ενσωμάτωση εφαρμογών από τον διαχειριστή.

 

 «It sounds like a…castle»: Ευρωπαϊκό Συνεργατικό Σχέδιο eTwinning/ Περιγραφή 

    Το «It sounds like a…castle» είναι ένα ευρωπαϊκό συνεργατικό σχέδιο eTwinning που υλοποιήθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας κατά το σχολικό έτος 2013-14 σε συνεργασία με το 12ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας και σχολεία από την Ισπανία, Πολωνία και Ουαλία. Το κάστρο ήταν το σημείο αναφοράς του σχεδίου, αφού όλα τα σχολεία που συμμετείχαν βρίσκονταν σε περιοχές όπου υπήρχε κάστρο. Ο όρος κάστρο χρησιμοποιήθηκε στο σχέδιο τόσο με την πραγματική, όσο  και με τη μεταφορική του έννοια, ως το «οχυρό» απέναντι σε κάθε πρόβλημα και δυσκολία.  Μέσα από τις δραστηριότητες του σχεδίου, όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς, «έχτισαν» το «κάστρο» της φιλίας απέναντι σε προβλήματα όπως η ξενοφοβία και ο ρατσισμός, προσεγγίζοντας έτσι ανθρωποκεντρικά τον όρο «Ευρώπη» και «Ευρωπαϊκή Ένωση». Ύψωσαν τα «τείχη» του «κάστρου» τους ως το οχυρό, που μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων, όπως η βία και η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος. Η ιστορία, τα παραμύθια, οι θρύλοι, η ζωγραφική, τα παιχνίδια, οι Τ.Π.Ε, οι ξένες γλώσσες, η μουσική και οι ήχοι, ήταν τα μέσα προσέγγισης του θέματος, που μέσα από τις συνεργατικές διαδικτυακές δραστηριότητες και την επικοινωνία, έφεραν τα αποτελέσματα που τέθηκαν ως στόχοι στον αρχικό σχεδιασμό από τη Διακρατική παιδαγωγική ομάδα του σχεδίου. Το σχέδιο είχε αντίκτυπο σε αρκετά γνωστικά αντικείμενα, λόγω του διαθεματικού του χαρακτήρα, υλοποιήθηκε έτσι στις ώρες της Ιστορίας, Τεχνικών, Αγγλικών, Μουσικής, Πληροφορικής και Ευέλικτης ζώνης. Η τεχνολογία ήταν το βασικό μέσο υλοποίησης του έργου σε όλες της φάσεις του. Από την εξεύρεση των Ευρωπαίων συνεργατών, την επικοινωνία και τον σχεδιασμό του, την καθοδήγηση και υποστήριξη στη χρήση του twinspace και των εργαλείων, την υλοποίηση των δραστηριοτήτων κάνοντας χρήση συνεργατικών εργαλείων Τ.Π.Ε, την αξιολόγηση αλλά και τη διάχυση των αποτελεσμάτων. Περισσότερα για το βραβευμένο για το Σχέδιο που κατέκτησε και το 2ο Πανελλήνιο Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ‘εργων e Twinning, κάνοντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους:  1)  https://www.slideshare.net/elenpritsa/it-sounds-like-acastle-1-1

2)https://www.youtube.com/watch?v=DVMPhxq2Ffg



Μουσικές εικόνες
Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2018, 14:34  Με ετικέτα ,
Κάτω από: Εκπαιδευτικές ενότητες Δ,Ε ΣΤ  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσικές εικόνες

Μουσικά μοτίβα-Μουσικές εικόνες!

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια μικρή ενότητα μαθήματος της Α΄τάξης πάνω στη ρυθμική διδασκαλία των τετάρτων και ογδόων!



Λήψη αρχείου

 

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να μεταβείτε στην παρουσίαση του μαθήματος!

https://www.slideshare.net/elenpritsa/ss-81518466

 




Γειά σας!! Ονομάζομαι Πρίτσα Ελένη.Είμαι μουσικολόγος εκπαιδευτικός Π.Ε 16 μουσικής, στο 1ο & 12ο δημ.σχολεία Καρδίτσας. Δημοσιεύω την δουλειά που κάναμε με τους μαθητές μου της Ε & ΣΤ τάξης την σχολική χρονιά που μόλις έληξε(20013-14).

Είναι ένα comic strip, δύο πρωτότυπα τραγούδια σε στίχους -μουσική με θέμα την Ε.Ε, καi τα video clips των τραγουδιών που αναρτήσαμε στο you tube.Η δουλειά αυτή είναι προιόν της συμμετοχής μας σε etwinning έργο στο οποίο συμμετείχαμε σε συνεργασία με την καθηγήτρια των γερμανικών του σχολείου μας, καθώς και της συμμετοχής μας στις επιμορφώσεις europestarts και teachers4 Europe.Το παρουσιάσαμε σε ημερίδα με θέμα “διάχυση καλών πρακτκών” που διοργάνωσε ο σύμβουλος της περιφέρειάς μας και η συγκεκριμένη παρουσίαση είναι αναρτημένηη στο slideshare: http://www.slideshare.net/elenpritsa/like-a-choir-p-point

Και στο drop box drop box adress“Σαν μια….χορωδία” με τη μορφή flipping book : https://www.dropbox.com/s/vcj1eoxmw7h662e/like_a_choir.zip https://www.dropbox.com/s/2nzg4cimedszyk7/like%20a%20choir%201.wcb

Ευχαριστώ πολύ! Ε.Πρίτσα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση