Στα πλαίσια της επανάληψης βασικών αρχών του συντακτικού της αρχαίας ελληνικής και πιο συγκεκριμένα των προσδιορισμών, επιδιώκεται να γίνει κατανοητή από τους μαθητές αφενός η κοινή τους λειτουργία (παροχή επιπλέον ή δευτερευουσών πληροφοριών που συμπληρώνουν το νόημα) και αφετέρου η επιμέρους ταξινόμηση και ομαδοποίησή τους. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματικά στο περιβάλλον του eclass. Μέσω του εργαλείου των εννοιολογικών χαρτών που είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική τάξη, οι προσδιορισμοί παρουσιάζονται με τη μορφή αναπτυσσόμενων κλάδων. Αξιοποιώντας προσδιορισμούς που συναντώνται στο κείμενο του Θουκυδίδη και του Ξενοφώντα, οι μαθητές τούς εντάσσουν στους αντίστοιχους κλάδους που ανοίγουν σταδιακά με πορεία από τις γενικότερες κατηγοριοποιήσεις (π.χ. ονοματικοί – επιρρηματικοί) σε ειδικότερες. Μ’ αυτό τον τρόπο μπορούν να οδηγηθούν στον τελικό χαρακτηρισμό τους, έχοντας κατανοήσει ποια ακριβώς είναι η λειτουργία τους.