elenlianou's blog

Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς

elenlianou's blog

Erasmus+ KA2 POETA

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Erasmus+ KA2 POETA

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 18 Ιανουαρίου 2022 στις 8:14 μμ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης σας ενημερώνουμε ότι το ΣΔΕ Καλαμάτας, ως εταίρος, ξεκίνησε να υλοποιεί ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 που ονομάζεται ΡΟΕΤΑ και στοχεύει στη διδασκαλία της γλώσσας σε ενήλικες μέσω προσέγγισης βασισμένης στην ποίηση. Θα υπάρξει εκπαιδευτική δραστηριότητα, όπου θα παρακολουθήσουν καθηγητές σχετικά με διαφορετικές παιδαγωγικές μεθόδους και προσεγγίσεις διδασκαλίας γλώσσας μέσω ποίησης, θα δημιουργηθεί πλατφόρμα μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων MOOCs, καθώς και ηλεκτρονικού βιβλίου e-Book.
Συντονιστής• Katholische Erwachsenenbildung Rheinland-Pfalz, Landesarbeitsgemeinschaft e.V. (Germany)
Εταίροι:• das kollektiv, kritische bildungs-, beratungs- und kulturarbeit von und für migrant*innen (Austria) • European Learning Centre (Spain) • SYNTHESIS Center for Research and Education (Cyprus) • Kalamata Second Chance School (Greece)

Η διεύθυνση του ιστοχώρου είναι: http://project-poeta.com/

project poeta 1

 

Σεμινάριο etwinning II Εργαλεία δημιουργίας Ιστότοπων – Συνεργαστικά και υποστηρικτικά εργαλεία

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεμινάριο etwinning II Εργαλεία δημιουργίας Ιστότοπων – Συνεργαστικά και υποστηρικτικά εργαλεία

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 9 Δεκεμβρίου 2021 στις 10:50 πμ

Blog II: Δημιουργία άρθρου και σελίδας

  • δημοσιεύετε ένα νέο άρθρο στο ιστολόγιό σας

Κύριε Μπούσιε,

σας ευχαριστώ πολύ για την εξαιρετική δουλειά που κάνετε στις επιμορφώσεις που διδάσκετε

universal thank you note

“universal thank you note” από woodleywonderworks διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-2.0

Με εκτίμηση

Ελένη Λιανού
ΠΕ86 πληροφορική
Υποδιευθύντρια ΣΔΕ Καλαμάτας

NEUROANDGAGOGY AGAINST EXCLUSION

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο NEUROANDGAGOGY AGAINST EXCLUSION

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 19 Ιανουαρίου 2020 στις 8:04 μμ

Το πρόγραμμα NEUROANlogo002 1DGAGOGY AGAINST EXCLUSION συντονίζεται από την Społeczna Akademia Nauk από την Πολωνία σε συνεργασία με οργανισμούς από την Αυστρία, την Τσεχία, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ουγγαρία.

Το πρόγραμμα στοχεύει στην εισαγωγή της ιδέας της χρήσης των τελευταίων γνώσεων σχετικά με τη νευροδιδακτική στην εκπαίδευση ενηλίκων που απευθύνονται σε μειονεκτούσες ομάδες ατόμων (συμπεριλαμβανομένων των ανέργων, των ανενεργών ατόμων, των ατόμων άνω των 50 ετών, των μεταναστών, των ατόμων με χαμηλή ειδίκευση, , κλπ.) για να τους ενθαρρύνουν να συμμετέχουν στη διαδικασία της δια βίου μάθησης. Αυτοί οι άνθρωποι συχνά παρουσιάζουν ελλείμματα που σχετίζονται με τις ικανότητες που καθορίζουν την αποτελεσματική συμμετοχή στην κοινωνική και επαγγελματική ζωή, όπως: η απόκτηση και επεξεργασία πληροφοριών, η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η αυτοδιάθεση, η αυτο-ανάλυση, η δημιουργικότητα. Αυτό επηρεάζει την εμφάνιση προβλημάτων όπως η ανεργία, η φτώχεια, ο κοινωνικός και πολιτιστικός αποκλεισμός στις ομάδες αυτές.

Κατά τη διάρκεια του έργου, σκοπεύουμε να συλλέξουμε, να περιγράψουμε και να δοκιμάσουμε τις πιο χρήσιμες εκπαιδευτικές στρατηγικές βασισμένες στις νευροεπιστήμες, οι οποίες θα βοηθήσουν τους ενήλικες να αναπτύξουν κατάλληλα τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στις προσωπικές τους περιστάσεις και έτσι να συμβάλουν καλύτερα στην αντιμετώπιση του κοινωνικού και επαγγελματικού αποκλεισμού. Οι νευρολογικές επιστήμες παρέχουν πληροφορίες που επιτρέπουν την εκ νέου ερμηνεία τυπικών εκπαιδευτικών και μαθησιακών προβλημάτων. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στη στενή σχέση μεταξύ του εγκεφάλου, της ανθρώπινης συμπεριφοράς και της ικανότητας να συνεχιστεί η διαδικασία της δια βίου μάθησης. Σύμφωνα με τη γνώση της λειτουργίας του ανθρώπινου εγκεφάλου, η νευροανδραγωγική υπογραμμίζει την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης σύμφωνα με τις ικανότητες και τις γνωστικές συνθήκες κάθε μαθητή. Το μοντέλο αυτό είναι κατάλληλο για άτομα κάθε ηλικίας, με διαφορετικές εκπαιδευτικές εμπειρίες, σε διαφορετικές κοινωνικοοικονομικές καταστάσεις και αντιμετωπίζει διαφορετικούς λόγους αποκλεισμού. Προσδίδει σημασία στη συναισθηματική πτυχή της μάθησης, δημιουργώντας κίνητρο για μάθηση, που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα μειονεκτούντα άτομα

 

Εργασία Β1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δρ. 5

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασία Β1 Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δρ. 5

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 2 Φεβρουαρίου 2018 στις 5:23 μμ

Δραστηριότητες

============================

 

1. Δραστηριότητα 1

Να δημιουργήσετε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google. Μπορείτε να αναζητήσετε οδηγίες στο Διαδίκτυο για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα online ερωτηματολόγιο με τη χρήση των Φορμών Google.

Απάντηση

Στα πλαίσια της εργασίας αυτής επιλέχθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο είχα δημιουργήσει το σχολικό έτος 2015-16 για ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο QAPERE (quality assesment in practise). Το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο αφορά τη ανατροφοδότηση που πρέπει να δώσουν οι εκπαιδευόμενοι απ’ όλες τις χώρες για τη διδασκαλία της ενότητας των νέων τεχνολογιών. Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο  on line εδώ

————————————————————————

2. Δραστηριότητα 2

Να αξιολογήσετε ένα τουλάχιστον ιστολόγιο από αυτά που βρίσκονται στο Πανελλήνιο
Σχολικό Δίκτυο. Να τεκμηριώσετε όσο το δυνατόν πληρέστερα τις αξιολογικές σας κρί-
σεις. Καλό θα είναι το ιστολόγιο να περιέχει κυρίως εκπαιδευτικό προσανατολισμό και
περιεχόμενο.

Απάντηση

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού ιστότοπου είναι διαθέσιμη εδώ

 


 

3. Δραστηριότητα 3

Να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Να αναρτήσετε το υλικό που έχει παραχθεί κατά την 5η Συνεδρία. Θα μπορούσατε να αναρτήσετε ένα σχέδιο
υλοποίησης δραστηριοτήτων με βάση τα μικροσενάρια που έχετε στη διάθεσή σας κατά
την 5η Συνεδρία.

Απάντηση

Πληροφορικός Γραμματισμός

Εργασία στα Λογιστικά Φύλλα:Υπολογισμός Πληθυσμού

  1. Ανοίξτε το λογιστικό φύλλο Υπολογισμός πληθυσμού όπως φαίνεται στην Εικόνα 1 από τον σύνδεσμο (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ycbcd3vK4GKWWmf7U4bfjdUqPtpYbkJ6x2HAj1vCK_o/edit?usp=sharing)
    Εικόνα 1
  2. Αντλώντας πληροφορίες απο τη σελίδα Παγκόσμιος Πληθυσμός της wikipedia συμπληρώστε τις στήλες C και G όπως φαίνονται και στις οδηγίες μέσα στο φύλλο ερργασίας.
  3. Στη στήλη G, ορίστε τη μορφή του αριθμού να έχει ένα δεκαδικό ψηφίο(υπάρχει σχετικό εικονίδιο στις γραμμές εργαλείων).
  4. Στο κελί C10 θα πρέπει να υπολογίσετε το άθροισμα του πληθυσμού. Ο τρόπος για να υπολογίσουμε το άθροισμα είναι να προσθέσουμε το περιεχόμενο των κελιών C3+C4+…+ C8. Υπάρχει τύπος μέσα στο Excel ο οποίος υπολογίζει το άθροισμα κελιών. Επιπρόσθετα ψάξτε να βρείτε τον τύπο που αυτόματα υπολογίζεται το άθροισμα των κελιών  C3-C8. Διαλέξτε έναν απ’ τους δύο τρόπους και υπολογίστε το άθροισμα του πληθυσμού
  5. Με παρόμοιο τρόπο υπολογίστε το άθροισμα στα κελιά D3:D10 και G3:G10.
  6. Στη συνέχεια χρησιμοποιείστε τον οδηγό γραφήματος για να δημιουργήσετε το γράφημα της Εικόνας 2.

Εικόνα 2

 

Στη συνέχεια στείλτε την εργασία σας με Θέμα το ονοματεπώνυμο σας  και τον τίτλο της εργασιας στο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που ακολουθεί: elenlianou@sch.gr

Συνεργατικά έγγραφα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικά έγγραφα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 26 Ιανουαρίου 2018 στις 6:12 μμ

Συνεργατικά Εργαλεία για τον εκπαιδευτικό

  • Ημερολόγιο(αρχείο δράσεων)
  • Επικοινωνία(μηνύματα, βιντεοκλίσεις)
  • Αλληλογραφία(ομαδική, ατομική)
  • Διαμοιρασμός αρχείων(ταυτόχρονη επεξεργασία)

 

(Η παρουσίαση είναι διαθέσιμη εδώ )

Ρομποτική Αρχάριοι 2017-2018

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ρομποτική Αρχάριοι 2017-2018

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 4 Δεκεμβρίου 2017 στις 6:55 μμ

Αρχάριοι

Νοέμβριος 2017

  •  Παρασκευή 17

    • Η λειτουργία εργαστηρίου ρομποτικής
    • Η έννοια του προπονητή
    • Χρήση προσωπικού Η/Υ στο εργαστήριο
    • Εξοπλισμός όπως ένα φλασάκι εργασίας για το σπίτι
    • Απαραίτητος εξοπλισμός στο σπίτι
    • Πρόγραμμα συναντήσεων
    • Αποστολή ενημερωτικής επιστολής προς γονείς
  •  Παρασκευή 24

    • η λειτουργία του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου
    • Επίδειξη του Retail Rover ev3 robot

Εξάσκηση στο εκπαιδευτικό παιχνίδι ΄Τρέξε Μάρκο΄, εξήγηση δομής επανάληψης και μοτίβο βημάτων

———————————————————————————————————

Εργασία 1: Μέχρι την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου οι μαθητές θα πρέπει να έχουν ερευνήσει τι είναι ο κινητήρας γενικά και να έχουν δει κινητήρα έστω του αυτοκινήτου του μπαμπά τους:

  • να γράψουν μια παράγραφο στο τετράδιο τους ή
  • να μπορούν να δείξουν μια εικόνα κινητήρα και να πουν τι έκαναν σε σχέση με την εργασία
  • να εξασκηθούν στο εκπαιδευτικό παιχνίδι ‘Τρέξε Μάρκο’ μέχρι την πίστα 16

——————————————————————————————————–

Δεκέμβριος 2017

  • Παρασκευή 1

    Συζήτηση: τι είναι το ρομπότ, από ποια βασικά μέρη αποτελείται, υλικό-λογισμικό, ανάλυση υλικού. Εξάσκηση στο εκπαιδευτικό παιχνίδι ΄Τρέξε Μάρκο΄, εξήγηση δομής επανάληψης και μοτίβο βημάτων

    ———————————————————————————————————

    Εργασία 2: Μέχρι το επόμενο μάθημα οι μαθητές θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει το βιντεομάθημα για τη γλώσσα προγραμματισμού Logo εδώ και να έχουν εγκαταστήσει στον Η/Υ τους το πρόγραμμα Microworld Pro, από εδώ

    ——————————————————————————————————–

  • Παρασκευή 8

    Βασικές εντολές κίνησης της γλώσσας Logo. Δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων.

    ———————————————————————————————————

    Εργασία 3: Μέχρι το επόμενο μάθημα οι μαθητές θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις ασκήσεις που δίνονται στο φύλλο εργασίας και να προσπαθήσουν να λύσουν και να φέρουν σε χαρτί αν δεν έχουν Η/Υ τουλάχιστον δύο. Το φύλλο εργασίας εδώ.

     

    ——————————————————————————————————–

  • Παρασκευή 15

    • Επίλυση ασκήσεων του φύλλου εργασίας που δόθηκε στο προηγούμενο μάθημα.

 

——————————————————————————————————–

  • Παρασκευή 22

    •  Επανάληψη ασκήσεων logo μέχρι τώρα.

 

——————————————————————————————————–

Ιανουάριος 2017

Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και προσωπικά εμένα την WRO HELLAS και το στρατηγικό συνεργάτη της την COSMOTE για την ευγενική χορηγία στο σχολείο μας του βασικού εξοπλισμού LEGO WEDO 2

  • Παρασκευή 12

    • Δομή επανάληψης. Ανάλυση αλγορίθμου μαίανδρου ως μοτίβο. Εντολές υλοποίησης μαίανδρου με και χωρίς επανάληψη. Φύλλο εργασίας 2. Το φύλλο εργασίας 2 είναι διαθέσιμο εδώ.
  • Παρασκευή 19

    •  Επίλυση ασκήσεων φύλλου εργασίας 2. Συσχέτιση με τις βασικές κινήσεις του ρομπότ. Μπορείτε να δείτε και το πρόγραμμα σχεδίασης γεωμετρικών σχημάτων διαθέσιμο on line εδώ
  • Παρασκευή 26
    • Ασκήσεις που λύσαμε σε προηγούμενα μαθήματα τώρα τις λύνουμε πάλι με τη δομή επανάληψης του φύλλου εργασίας 3. Το φύλλο εργασίας είναι διαθέσιμο  εδώ.  

 

Φεβρουάριος 2017

  • Παρασκευή 9

    • Επίδειξη Cyberrobot, ηλιακού ρομπότ, EV3, βασικό πακέτο WEDO 2. 
    • Συναρμολόγηση μιας ρομποτικής κατασκευής. Η κατασκευή είναι διαθέσιμη εδώ
    • Ασκήσεις εμπέδωσης προγραμματισμού Logo
  • Παρασκευή 16

  • Προγραμματισμός on line με τουβλάκια εδώ
  • Το παζλ εδώ
  • Ο λαβύρινθος εδώ
  • Το πουλί εδώ
  • Η χελώνα εδώ
  • Η ταινία εδώ

Ανακοίνωση του περιφερειακού διαγωνισμού ρομποτικής εδώ

Πληροφορίες για το διαγωνισμό εδώ

Το θέμα του διαγωνισμού για την κατηγορία ‘open’  εδώ

  • Σάββατο 24

    • Προετοιμασία για την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο: διαβάστε το έντυπο αυτό
    • Ναύπλιο – Περιφερειακός διαγωνισμός Ρομποτικής WRO (Η προπόνηση της Ρομποτικής θα διεξαχθεί στο χώρο του διαγωνισμού και οι μαθητές θα πρέπει να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας Δ1, εδώ)
      Βίντεο απ’ το διαγωνισμό εδώ

Μάρτιος 2017

  • Παρασκευή 2
    • Από αυτή την Παρασκευή θα μπούμε στον προγραμματικό περιβάλλον του Scratch. Ακολουθούν ορισμένοι χρήσιμοι σύνδεσμοι:

Το πρόγραμμα Scratch διαθέσιμο on line, εδώ 

Βίντεο με οδηγίες εγκατάστσης του Scratch, εδώ

Για να το κατεβάσετε στον Η/Υ σας, εδώ

Οδηγίες για τους γονείς ,εδώ

Η εργασία της εβδομάδας διαθέσιμη εδώ

 

  • Παρασκευή 9

    • Η εργασία για αυτή την εβδομάδα είναι διαθέσιμη εδώ
  • Παρασκευή 16

    • Συνεχίζουμε να ολοκληρώσουμε τις εργασίες των προηγούμενων εβδομάδων
  • Παρασκευή 30

Απρίλιος 2017

  •  Παρασκευή

Μάιος 2017

  •  Παρασκευή

Ιούνιος 2017

  •  Παρασκευή

=============================================

Υπεύθυνη εργαστηρίου: Ελένη Λιανού

Υποδιευθύντρια Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καλαμάτας

================================================

email

Νοιάζομαι και Δρω

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νοιάζομαι και Δρω

ΕΛΕΝΗ ΛΙΑΝΟΥ | 26 Ιουνίου 2017 στις 6:23 μμ

Το πρόγραμμα Νοιάζομαι και Δρω υλοποιήθηκε και αυτή τη χρονιά στο ΣΔΕ Καλαμάτας. Οι δράσεις μας φαίνονται στην παρουσίαση που ακολουθεί:

http://prezi.com/0vczx5s8-ayw/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση