Αγαπητοί γονείς και παιδιά καλημέρα σας.
Διαβάστε το παραμύθι που μιλάει για τον Κορονοϊό που έχει αναστατώσει τις ζωές μας. Πατήστε την παρακάτω εικόνα:
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ (παραμύθι & δραστηριότητες) – Γιώτα Στανελούδη
Διαβάστε επίσης το παρακάτω παραμύθι.
Στην Ιούπολη, την χώρα των ιώσεων, από νωρίς επικρατούσε φασαρία στο μέγα συμβούλιο των ασθενειών. Η γρίπη είχε πάρει τον λόγο και μιλούσε για την λήξη της εποχής που εμφανίζεται. «Χα, χα, χα», ακούστηκε στο βάθος ένας ιός. «Σε είχα για πιο δυνατή. Τι είναι αυτά; Άντε, αρρωστήσαμε κάμποσα παιδάκια κι αυτό ήταν; Εγώ άλλα ονειρεύομαι για την καριέρα μου…»….
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Ένας ιός με κορώνα – Χαρά Πάτρα
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1) Γλώσσας-προφορικής έκφρασης: διαβάστε το παραμύθι στα παιδιά και κάντε συζήτηση με ‘’ανοικτές ερωτήσεις’’ , που να απαντούν στην ερώτηση «Τι νομίζεις….» «Γιατί…..», «Πώς…»
2) Γεωγραφίας: αναζητήστε μαζί με τα παιδιά σε μια υδρόγειο σφαίρα ή σε χάρτη ή στην εφαρμογή Google Maps ή σε εγκυκλοπαίδεια, τις περιοχές (ηπείρους )του πλανήτη που επισκέφθηκε ο Κορονοϊός, σύμφωνα με το παραμύθι.
3) Έκφρασης: ζωγραφική με θέμα «Εσύ πώς θα αντιμετώπιζες τον Κορονοϊό;;» (π.χ. πλύσιμο χεριών κ.λ.π.) Γράψτε τον τίτλο και το όνομα παιδιού.
4) Κατασκευής: το παιδί μπορεί να σχεδιάσει σε χαρτόνι ή χαρτί τον Κορονοϊό ,να τον κόψει και να τον κολλήσει σε καλαμάκι. Επίσης, με μία κούκλα ή μία άλλη φιγούρα που θα φτιάξει , μπορούν να κάνουν διάλογο μεταξύ τους, σχετικό με το παραμύθι (σαν κουκλοθέατρο). Αυτό θα μπορούσατε να το φωτογραφίσετε ή να το βιντεοσκοπήσετε (μόνο τα χέρια) και να το ανεβάσετε στην ιστοσελίδα μας ή στείλτε το στο mail.
Κι εφόσον ο Κορονοϊός αρχίζει από Κ παρακολουθούμε το βιντεάκι:
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία
Καλή συνέχεια