9η-10η Εβδομάδα – Ταξίδι στο Διάστημα

Το ηλιακό μας σύστημα

Προσδεθείτε και απολαύστε ένα ξεχωριστό ταξίδι μέσα από το τραγούδι των πλανητών ….

 Δραστηριότητα 1η:

Μέσα από το googlejunior ψάχνουμε να βρούμε πληροφορίες για το ηλιακό μας σύστημα.  Απαντάμε στις ερωτήσεις που ακολουθούν στο κειμενογράφο OpenOffice Writer του υπολογιστή μας. Να αποθηκεύσετε το αρχείο με τις απαντήσεις σας στις ερωτήσεις με το όνομα Εργασία_Πλανήτες

Ερωτήσεις προς απάντηση:

  • Από πόσους πλανήτες αποτελείται το ηλιακό μας σύστημα; Γράψτε το πλήθος και τα ονόματά τους
  • Ο ήλιος είναι πλανήτης ή αστέρι; Ποιό το μέγεθός του σε σχέση με τη Γη μας;
  • Ποιός είναι ο πιο κοντινός πλανήτης της γης; Μέγεθος, συνθήκες ατμόσφαιρας.
  • Τι είναι η ερυθρά κηλίδα στο πλανήτη Δία
  • Ποιά είναι τα συστατικά του δακτυλίου του Κρόνου;
  • Τί είναι το νεφέλωμα; Να δώσετε 1-2 ονόματα γνωστών νεφελωμάτων.
  • Τι είναι ο πλανήτης Kepler-452b που ανακαλύφθηκε πρόσφατα από τους επιστήμονες της ΝΑΣΑ;

Για να δούμε το γαλαξία μας, τα νεφελώματα και τους αστεροειδής μέσα από τηλεσκόπια… Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς είναι η ζωή ενός αστροναύτη στο διάστημα ;

                         

Αστεροσκοπείο για παιδιά  Η Ζωή στο Διάστημα  Μέσα από τα τηλεσκόπια της ΝΑΣΑ

 

Η Περιστροφή των πλανητών γύρω από τον Ήλιο

Αν θέλετε και το δικό σας πλανητάριο, κατεβάζουμε το πρόγραμμα Stellarium που είναι ένα πλανητάριο-παρατηρητήριο του γαλαξία μας με τους πλανήτες και τα άλλα ουράνια σώματά του.

 Δραστηριότητα 2η – Εργασία

Χωριζόμαστε σε ομάδες και αναλαμβάνουμε να παρουσιάσουμε τον πλανήτη μας ή το ουράνιο αντικείμενο στο πρόγραμμα Impress του Open Office. Η εργασία σας θα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • 3-4 διαφάνειες
  • Η κάθε διαφάνεια θα έχει φωτογραφίες από τον πλανήτη-ουράνιο σώμα
  • Θα περιλαμβάνει και συνοπτικό κείμενο με πληροφορίες σχετικά
  • Μην  ξεχάσετε στην 1η διαφάνεια να βάλετε τα ονόματα της ομάδας σας

Δέστε και τα παρακάτω παραδείγματα εργασιών

        

HLIAKO_SYSTHMA                        Το ηλιακό μας σύστημα

video 1: https://www.youtube.com/watch?v=FRLCaBoxmBw

video 2: https://www.youtube.com/watch?v=0PKLcFKD8yg

Αφήστε μια απάντηση