PUZZLES ΜΕ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕς”ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ” ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ

ΝΙΚΟΛΑΣ. Ν:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=32996301797b

ΑΝΔΡΙΑΝΑ: :https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=25dc3e7c2ab8

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Χ.:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0480a20b5684

ΚΑΤΕΡΙΝΑ Ν.https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=131f4a9e3947

NIKOS Ψ.!https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3462dd60c350

ΑΓΓΕΛΟΣhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3c2154ccf3f8

ΑΘΗΝΑ:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=00b1fb2fcec3

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ; https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0ff36ba4e7bd

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Γ.:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=359b0a19fef3

ΑΝΑΣ.Μ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=309b22d8ec39

ΑΝΑΣ. ΤΡ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=10ffe334cb66

ΑΝΝΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2734a0d9d935

ΒΙΚΤΩΡΙΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2f6f2502323f

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡ. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=377aeca90b3a

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=21ddc2479c0b

ΓΙΩΡΓΟΣ Δ.:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=25355e828052

ΔΕΣΠΟΙΝΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0efb5a1dbf48

ΔΜΗΤΡΗΣ ΣΚΡ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2e870ed428bf

ΗΛΕΚΤΡΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3e196de9977f

ΘΑΝΟΣ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2e4f70cf136b

ΚΟΡΙΝΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=366a9a1c18ce

ΚΩΝΣ/ΝΟΣ ΚΑ. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=36a271621d16

ΚΩΝ/ΝΑ ΠΟΛ.: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=39f8e936c964

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2635bcbd5985

ΜΥΡΤΩ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1945db876352

ΝΕΦΕΛΗ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e0a7e077b05

ΦΙΛΙΠΠΟΣ Κ..: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=31b2a1849791

ΝΙΚΟΛΑΣ Π.: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=16e7636ffece

ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΙΚ. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2e96c4300977

ΝΙΚΟΣ Α. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0160e06c14c2

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΣΗΜ.:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1abd53d50030

ΠΑΥΛΟΣ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2e46ed9a999b

ΧΡΥΣΑ:https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=39d90b696f83

ΣΟΦΙΑΝΝΑ: https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0058fbaa4c45

Δανειστική βιβλιοθήκη

Η Γιολάντα Τσορώνη Γεωργιάδη, η Γιολάντα μας, διαβάζει για μας και για τα παιδιά μας τον «Ψεματούρη»!

Οι μήνες ζηλεύουν τον Απρίλη. Έχει, βλέπετε, την Πρωταπριλιά. Αποφασίζουν να κάνουν διαγωνισμό. Εκείνος που θα πει το πιο διασκεδαστικό ψέμα θα πάρει το στέμμα του “Αρχιψεύτη” από τον λουλουδιασμένο αδερφό του. Μα ήταν τόσο χαριτωμένα τα ψεματάκια που είπαν όλοι οι μήνες!
Τι “παιχνίδι” όμως τους έπαιξε ο Απρίλης και δεν κατάφερε να βγει κανένας νικητής; Και γιατί το παιχνίδι αυτό κατέληξε “στις 2 Απριλίου μεγάλη να ‘χουμε γιορτή του παιδικού βιβλίου”;
Στείλε μας το πιο όμορφα ζωγραφισμένο φύλλο δανειστικής
padletΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Ώρα για κάμπιγκ!!!

Μένουμε σπίτι….. Μαζί!!!!! Etwinning 2020!Αποστολή τέταρτη-Πυτζάμα πάρτΙ και κατασκήνωση.

      Αγαπημένα μας παιδιά το “Μένουμε σπίτι μαζί”, έρχεται κοντά σας και ο Άκης ο Σπιτάκης. Θέλει να σας ευχαριστήσει για την βοήθεια σας στη δημιουργία του λεξικού και να σας γνωρίσει καλύτερα.Πόσο θα ήθελε μια βόλτα στην εξοχή μαζί με όλους σας.Όμως οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν προς το παρόν και γιαυτό σκέφτηκε την Αποστολή Νο 4. Διοργανώστε ένα Πυτζάμα πάρτι και ένα αυτοσχέδιο κάμπινγκ στο σπίτι σας και στείλτε μας φωτογραφίες….Είμαστε σίγουροι πως τα παιδιά θα ξετρελαθούν και οι μεγάλοι θα ξανανιώσουν παιδιά…
Φύγαμε λοιπόν…….ο χρόνος σας μετράει από τώρα 4 Απριλίου  και έως ……………. Και ελπίζουμε να έχουμε πολλές διασκεδαστικές φωτογραφίες προκειμένου να φτιάξουμε βίντεο !Πριν σας αφήσουμε να εξοπλιστείτε με τα απαραίτητα της κατασκήνωσης θα θέλαμε να σας στείλουμε πολλά πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική προσπάθεια όλων σας στο να βρείτε λέξεις από Εε.  Η αποστολή Νο 3 εστέφθη με επιτυχία.
padletΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Παγκόσμια ημέρα βιβλίου-διαδικτυακά

 

Δημιουργία λεξικού

 

 

Τα μικρά μας βιβλία με λέξεις από Εε.

3η διαδικτυακή δραστηριότητα

  • ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

 

  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

http://mikra-vivlia.weebly.com/beta942mualphataualpha-tauepsilonchinuiotakappa941sigmaf.html

Πρόταση δημιουργίας λεξικού με αντικείμενα που υπάρχουν στο σπίτι.

Δημιουργείστε ένα βιβλιαράκι με 24 φύλλα .Μπορεί να δημιουργηθεί με 12 φύλλα α4 κομμένα στη μέση τα οποία αφού ενσωματωθούν σε ένα ολόκληρο φύλλο τα συρράπτετε ή μπορεί να είναι ένα τετράδιο , ένα μπλοκ ή οποιαδήποτε άλλη μορφή σκεφτείτε. Σε κάθε φύλλο πάνω πάνω,με τη βοήθειά σας, το παιδί γράφει τα γράμματα της Αλφαβήτας μικρά και κεφαλαία. Στο εξώφυλλο γράφει τη λέξη “ΛΕΞΙΚΟ” και το όνομά του.
Στη συνέχεια μπορεί να αναζητά μέσα στο σπίτι αντικείμενα με τις αντίστοιχες φωνούλες , να γράφει τη λέξη όπως μπορεί με μια μικρή ζωγραφιά του αντικειμένου.Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά:
-αποκτούν εξοικείωση με τους ήχους και τα φωνήματα των ελληνικών γραμμάτων
-γνωρίζουν το βιβλίο λεξικό και κατανοούν τη χρήση του και τι εξυπηρετεί αυτή η διάταξη γραφής
-εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους
-εξασκούνται στη γραφή με βιωματικό τρόπο

2o Διαδικτυακό μάθημα-ψάχνω αντικείμενα από Ε

images

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ Εε

 

Πρόγραμμα Etwinning “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ”

Η τρίτη πρόκληση έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.

Τα παιδιά θα πάρουν ένα μήνυμα με το βίντεο που ακολουθεί, μέσα από μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, στο οποίο καλούνται να βρουν και να φωτογραφήσουν ένα αντικείμενο στο σπίτι τους που ξεκινά από ένα αρχικό γράμμα της αλφαβήτας.

Στη συνέχεια, στέλνουν στις κυρίες τους τις φωτογραφίες και δημιουργούν όλοι μαζί ένα Συνεργατικό Λεξικό.

Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας βρίσκεται στο

στο παρακάτω λινκ

https://mtvrs.io/ArtisticScalyMoose?fbclid=IwAR0K2f8LzPmnAav12c3RikjvhV1hN6CWpppnhbvW2p3VvuyPVTr7H7bVS3s

Οδηγίες: Κατεβάζετε την εφαρμογή που σας ζητείται και ακολουθείτε τις οδηγίες. Πατάτε πάνω στο εικονίδιο και ξεκινά η προβολή. Αν ακούτε, αλλά δεν βλέπετε, γυρίστε το τηλέφωνό σας δεξιά ή αριστερά μέχρι να εντοπίσετε τους ήρωες. Υπάρχουν τρεις σκηνές. Για να μεταφερθειτε στην επόμενη πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ ή ΒΙΝΤΕΟ.

Καλή Διασκέδαση

 

 

1η διαδικτυακή δραστηριότητα-Αφίσα ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ..ΜΑΖΙ

Καλησπέρα σας.

    Προσπαθώντας να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος επικοινωνίας και παρουσίασης δραστηριοτήτων και οδηγιών, δημιουργήθηκε με το εργαλείο powtoon, η πρώτη δοκιμαστική παρουσίαση δραστηριότητας.

Το σχολείο μας συμμετέχει, με άλλα σχολεία, σε διαδικτυακό  πρόγραμμα etwinning, με θέμα: “MENOYME ΣΠΙΤΙ …ΜΑΖΙ “

    Η αποστολή γι΄αυτή την εβδομάδα είναι η δημιουργία αφίσας (θα ακούσετε σχετικά στην παρουσίαση).

1.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

  Για να υπάρχει τάξη στις θεματικές ενότητες θα δημιουργείτε ένα αντίστοιχο padlet με το σχετικό τίτλοOι αφίσες της συγκεκριμένης δράσης αναρτώνται στο παρακάτω συνδεσμο.

  2. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΦΙΣΩΝ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΖΛ

ΠΑΖΛ

1.   ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΡΥΖΑΚΗ “Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ”

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=041bc4625de0

2. Η σημαία

Σύνοψη δραστηριοτήτων

Η αποστολή δραστηριοτήτων, όπως έχετε ενημερωθεί σε παλαιότερη ανάρτηση, είναι μια προσπάθεια διατήρησης της επαφής με τα παιδιά και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε ένα σημείο αναφοράς για την απασχόληση των παιδιών στο σπίτι. Η διαδικασία δεν έχει τη μορφή υποχρεωτικότητας, παρ΄όλα αυτά επιβάλλεται να κάνουμε μια προσομοίωση της  προηγούμενης κανονικότητας και να συνεχίσουμε να είμαστε παραγωγικοί μέσα στο σπίτι μας, βοηθώντας και ενεργοποιώντας τα παιδιά, παραμένοντας δραστήριοι. Ο καταμερισμός δραστηριοτήτων, όπως είναι το πρωινό ξύπνημα, το οργανωμένο και ελεύθερο παιχνίδι και ό,τι άλλο μπορείτε να οργανώσετε σε ένα καθημερινό πρόγραμμα, μπορεί να βοηθήσει να κυλάει πιο ομαλά η ημέρα.

Σας παραθέτω την ενημέρωση των νηπιαγωγών από το  4ο ΠΕΚΕΣ Δ΄Διεύθυνσης ΠΕ.

    Ζώντας μια πρωτόγνωρη κατάσταση όλοι μας, γίνονται προσπάθειες να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα.
   Μιλώντας με αρκετές από εσάς, διακρίνω μια έντονη ανησυχία σχετικά με το θέμα της τηλεκπαίδευσης.
    Ενημερωτικά θα ήθελα να σας πω, ότι δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη εάν η προσχολική θα ακολουθήσει το σύστημα σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, καθότι δε γίνεται καμία αναφορά σε αυτή.Και αυτό να ισχύσει, στόχος είναι η επαφή και η επικοινωνία με τα παιδιά και όχι η “κάλυψη ύλης”.Δε γνωρίζουμε για πόσο θα διαρκέσει ακόμη, η κατάσταση που βιώνουμε.Μη λησμονούμε το γεγονός, ότι απότομα “κόπηκε” η επαφή μας με τα παιδιά. Επειδή θα έχουμε να διαχειριστούμε δύσκολες καταστάσεις, όταν με το καλό ξαναανοίξουν τα σχολεία, για λόγους ενδυνάμωσης και συνέχειας της σχέσης που έχουμε αναπτύξει με τα παιδιά,καλό θα ήταν να υπάρχει επικοινωνία και επαφή   μαζί τους. Τον τρόπο και τη συχνότητα, προς το παρόν, θα τα αποφασίσετε εσείς. Αυτό δε σημαίνει τηλεκπαίδευση.

   Ήδη, όπως μου έχετε πει λειτουργούν ομάδες viber με τους γονείς, ανταλλαγή e-mails,κ.ά.

Προς το παρόν λοιπόν θα συνεχίσουμε με το γνωστό μας τρόπο , μέσω της ιστοσελίδας μας, με emails και ότι άλλο μέσο χρησιμοποιούμε ως τώρα

ΣΥΝΟΨΗ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

  • Δανειστικη βιβλιοθήκη  

1. ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ

2. ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ

  • Δημιουργία ιστοριογραμμής
  • Τι είναι ο κορω/ονοϊός? Ποια μέτρα προφύλαξης πρέπει να πάρω?
  • 25η Μαρτίου-Παρατήρηση του πίνακα “Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ” του Θ. Βρυζάκη. Δημιουργία ποιήματος

Η ανταπόκριση είναι ενθαρρυντική, οι δουλειές των παιδιών εκπληκτικές !!!

Έχει δημιουργηθεί ένα ακόμη padlet για τις ελεύθερες δημιουργίες που στέλνετε.

Ανάρτηση δημιουργιών -πώς περνάω στο σπίτι

https://padlet.com/eyaggeliakom/rt3azwnb42nr

25η Μαρτίου 1821

Η ΜΝΗΜΗ  ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ, ΟΙ ΑΧΩΡΙΣΤΕΣ

   Σήμερα θα σας μιλήσουμε για δύο αγαπημένες και αχώριστες φίλες. Τη Μνήμη και τη Μελέτη. Η Μελέτη περνάει πολλές ώρες της ημέρας διαβάζοντας, γιατί της αρέσουν πολύ τα βιβλία. Επειδή όμως δεν έχει χρόνο να γράφει αυτά που μαθαίνει, ζητάει πάντα βοήθεια της Μνήμης.

Έτσι, η Μνήμη κλεισμένη στο γραφείο της, γράφει και ζωγραφίζει ότι της αφηγείται η Μελέτη.

Σήμερα η Μελέτη θέλει να μάθει Ιστορία. Δεν ξέρω αν πήρε κάπου το μάτι της την ιστοριογραμμή που έχετε φτιάξει… γιατί από το πρωί αφού διάβασε για τον κορωνοϊό, κατέβασε βιβλία για το Πολυτεχνείο, άκουσε σχετικά τραγούδια και ταξιδεύοντας πίσω στο χρόνο, έφτασε μέχρι το 1940. Είπε στη μνήμη να γράψει με μεγάλα γράμματα το ΟΧΙ και τραγούδησε δυνατά το «βάζει ο Ντούτσε τη στολή του». Τι ωραία που ένιωθε σ΄αυτό το ταξίδι! Αποφάσισε να συνεχίσει το ταξίδι της στο χρόνο, γιατί κάπου είχε ακούσει για μια μεγάλη Επανάσταση των Ελλήνων του 1821! Και να που βρήκε το πιο αγαπημένο της βιβλίο.

“Τα ελληνάκια”, της Ευγενίας Φακίνου

https://www.youtube.com/watch?v=9QGdGJCfyBI&t=276s

Όταν το ακούσεις μπορείς να βοηθήσεις τη Μνήμη στη ζωγραφική. Δημιούργησε ένα φύλλο δανειστικής και ζωγράφισε ό,τι σου έκανε εντύπωση.

Μπορείς επίσης να συμπληρώσεις την ιστοριογραμμή που έχεις φτιάξει, με την 25η Μαρτίου 1821

Μπορείς να παίξεις και με τα παζλ

1.Η Σημαία

(από τη φίλη Ντίνα Θεοδώρου)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0daf0e7d38fd&fbclid=IwAR3nIosw9m0PixWW2aTuBYsoaCUjAvRnbfKxbgD6Iyf24K_5AjzfTXDtl64

2.Το εξώφυλλο του βιβλίου

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14660fb49461

Αναρτήστε εδώ τις εργασίες
25η Μαρτίου

https://el.padlet.com/6nipdad/ewog0val02af

ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ -ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ

Πάμε παιδάκια!!

Ελάτε να ξυπνήσουμε τη λησμονιά!

Να φτιάξουμε μια ιστοριογραμμή?

Τι χρειάζεσαι?

-Τέσσερις λουρίδες απ ότι υλικό θέλεις. Μπορεί να είναι λευκό χαρτί, εφημερίδα, περιοδικό, ακόμη και ύφασμα. Σκέψου με ποιο τρόπο θα τις κάνεις να ξεχωρίζουν , να είναι διαφορετικές.

Μετά κόλλησε τις λουρίδες φτιάχνοντας μια μεγάλη γραμμή.

-Στη παρακάτω σελίδα υπάρχουν τέσσερις εικόνες, με γεγονότα που έχουμε μάθει…

Μπορείς ή να τις εκτυπώσεις ή να τις ζωγραφίσεις σε τέσσερα χαρτάκια και στο καθένα να βάλεις λεζάντα τη χρονολογία τους.

Τα ετοίμασες όλα?

Τώρα αρχίζοντας από το σήμερα, το 2020, άρχισε να κολλάς τις εικόνες με τα γεγονότα . Το 2020 το κολλάς στην άκρη της πρώτης και εκεί  που ενώνεται η κάθε λουρίδα θα κολλήσεις με τη σειρά τα γεγονότα.  Φυσικά ζητάς τη βοήθεια των γονιών σου.

Όταν τελειώσεις μπορείς να συμπληρώσεις σε κάθε γεγονός ό,τι άλλο θυμάσαι σχετικό , από αυτά που είχαμε κάνει στην τάξη.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ

https://padlet.com/6nipdad/yukcs5o7t1ms