Η αποστολή δραστηριοτήτων, όπως έχετε ενημερωθεί σε παλαιότερη ανάρτηση, είναι μια προσπάθεια διατήρησης της επαφής με τα παιδιά και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε ένα σημείο αναφοράς για την απασχόληση των παιδιών στο σπίτι. Η διαδικασία δεν έχει τη μορφή υποχρεωτικότητας, παρ΄όλα αυτά επιβάλλεται να κάνουμε μια προσομοίωση της προηγούμενης κανονικότητας και να συνεχίσουμε να είμαστε παραγωγικοί μέσα στο σπίτι μας, βοηθώντας και ενεργοποιώντας τα παιδιά, παραμένοντας δραστήριοι. Ο καταμερισμός δραστηριοτήτων, όπως είναι το πρωινό ξύπνημα, το οργανωμένο και ελεύθερο παιχνίδι και ό,τι άλλο μπορείτε να οργανώσετε σε ένα καθημερινό πρόγραμμα, μπορεί να βοηθήσει να κυλάει πιο ομαλά η ημέρα.
Σας παραθέτω την ενημέρωση των νηπιαγωγών από το 4ο ΠΕΚΕΣ Δ΄Διεύθυνσης ΠΕ.
Ζώντας μια πρωτόγνωρη κατάσταση όλοι μας, γίνονται προσπάθειες να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα.
Μιλώντας με αρκετές από εσάς, διακρίνω μια έντονη ανησυχία σχετικά με το θέμα της τηλεκπαίδευσης.
Ενημερωτικά θα ήθελα να σας πω, ότι δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη εάν η προσχολική θα ακολουθήσει το σύστημα σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, καθότι δε γίνεται καμία αναφορά σε αυτή.Και αυτό να ισχύσει, στόχος είναι η επαφή και η επικοινωνία με τα παιδιά και όχι η “κάλυψη ύλης”.Δε γνωρίζουμε για πόσο θα διαρκέσει ακόμη, η κατάσταση που βιώνουμε.Μη λησμονούμε το γεγονός, ότι απότομα “κόπηκε” η επαφή μας με τα παιδιά. Επειδή θα έχουμε να διαχειριστούμε δύσκολες καταστάσεις, όταν με το καλό ξαναανοίξουν τα σχολεία, για λόγους ενδυνάμωσης και συνέχειας της σχέσης που έχουμε αναπτύξει με τα παιδιά,καλό θα ήταν να υπάρχει επικοινωνία και επαφή μαζί τους. Τον τρόπο και τη συχνότητα, προς το παρόν, θα τα αποφασίσετε εσείς. Αυτό δε σημαίνει τηλεκπαίδευση.
Ήδη, όπως μου έχετε πει λειτουργούν ομάδες viber με τους γονείς, ανταλλαγή e-mails,κ.ά.
Προς το παρόν λοιπόν θα συνεχίσουμε με το γνωστό μας τρόπο , μέσω της ιστοσελίδας μας, με emails και ότι άλλο μέσο χρησιμοποιούμε ως τώρα
ΣΥΝΟΨΗ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- Δανειστικη βιβλιοθήκη
1. ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΜΑ
2. ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ
- Δημιουργία ιστοριογραμμής
- Τι είναι ο κορω/ονοϊός? Ποια μέτρα προφύλαξης πρέπει να πάρω?
- 25η Μαρτίου-Παρατήρηση του πίνακα “Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ” του Θ. Βρυζάκη. Δημιουργία ποιήματος
Η ανταπόκριση είναι ενθαρρυντική, οι δουλειές των παιδιών εκπληκτικές !!!
Έχει δημιουργηθεί ένα ακόμη padlet για τις ελεύθερες δημιουργίες που στέλνετε.
Ανάρτηση δημιουργιών -πώς περνάω στο σπίτι