Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Βιβλιογραφία/Παρουσιάσεις εκπαιδευτικών και θεωρητικών βιβλίων της Ελένης Α. Ηλία
  • Άρθρα στην Αγγλική γλώσσα για εκπαιδευτικά προγράμματα διδακτικής της λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής (2021)
  • Άρθρα στην Αγγλική γλώσσα για εκπαιδευτικά προγράμματα διδακτικής της λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής (2020)
  • Για ανάγνωση δημοσιευμένων άρθρων της Ελένης Α. Ηλία στο περιοδικό ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
  • Έκθεση των βιβλίων της Ελένης Α. Ηλία
  • ΔΩΔΕΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ»
  • Αναγνώστες και Φίλοι (2. Αγαπημένο βιβλίο «Ο Μικρός Πρίγκιπας» του Εξυπερύ/ Εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας βραβευμένο από «Καινοτομία και Αριστεία στην Εκπαίδευση» 2013)
  • Συνεντεύξεις με ήρωες της νεοελληνικής πεζογραφίας στο Νηπιαγωγείο (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει… Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους «δρόμους της προσφυγιάς» (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο).
  • ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ. ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΛΩΤΗ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΗΡΩΙΔΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΝΗΠΙΩΝ (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Παραμύθια για ζωγραφιές. Δημιουργικές αφηγήσεις από νήπια (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Προϋποθέσεις, προτάσεις για τη θετική ανταπόκριση νηπίων στη διδασκαλία της λογοτεχνίας (Εισήγηση σε Συνέδριο)
  • Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΡΕΘΙΣΜΑ/ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (Εισήγηση σε Συνέδριο).
  • Τα «θεµέλια» της δηµιουργικής γραφής. (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • «Σώπα, δάσκαλε, φώναξε, σώπα, δάσκαλε, ν’  ακούσουμε το πουλί!» : Η  αναγνωστική  ανταπόκριση  νηπίων στη  φράση-κλειδί της  αφηγηματογραφίας  του Καζαντζάκη (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο)
  • Κίνητρα και Απόπειρες Γραφής στο Νηπιαγωγείο στο πλαίσιο της διδασκαλίας του παραμυθιού Η Πεντάμορφη και το Τέρας (Εισήγηση σε Διεθνές Συνέδριο)
  • Εγώ και Ο Μικρός Πρίγκιπας. Όταν ο ήρωας του Εξυπερύ εμπνέει τη δημιουργική γραφή των νηπίων (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Η μετάδοση ιδεών και αξιών με την αξιοποίηση της λογοτεχνίας στο σχολείο. Ενδεικτικές περιπτώσεις με νήπια (Εισήγηση σε συνέδριο).
  • Όταν το λογοτεχνικό πρότυπο ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα… Κοκκινοσκουφίτσες και Λύκοι, εμπνευσμένοι από την Αιολική Γη του Βενέζη (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Διάλογοι νηπίων του 21ου αιώνα με παραδοσιακά παιχνιδοτράγουδα. Εισήγηση σε συνέδριο.
  • Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Φιλαναγνωσίας (Περιοδικό ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΤΧ. 110, ΣΕΛ. 19-38)
  • Τα ιστολόγια του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ως βήμα δημιουργικής γραφής για μαθητές (εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Η επιλογή του «happy end» στη δημιουργική γραφή των νηπίων (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Ο ρόλος της λογοτεχνίας στη διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης στη σχολική τάξη. Προτάσεις και παραδείγματα. Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο.
  • ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ» (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο)
  • Κάπου θα συναντηθούμε, … στο ίδιο σύμπαν ζούμε! Πρόγραμμα εκπαιδευτικό σε πλαίσιο προαιρετικό (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Όταν οι «ΜΙΚΡΟΙ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ» μεγαλώσουν… Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Εισήγηση σε συνέδριο).
  • Όταν τα νήπια προβληματίζονται για το θάνατο, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος  με τη συμβολή της λογοτεχνίας. Εισήγηση σε συνέδριο.
  • Έναν μύθο θα σας πω… Μύθοι και παραμύθια που ακόμη εμπνέουν
  • Ευαισθητοποιώντας τα νήπια για τους πρόσφυγες, με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σ’ ένα  πλανήτη ζούμε» (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ…
  • Τι σκέφτονται τα σημερινά παιδιά για τους «διάσημους» ; (Με αφορμή τον Διάσημο από το βιβλίο ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ).
  • Ας γνωρίσουμε τα παιδιά της 3ης χιλιετίας: Πόσο αισιόδοξα σκέπτονται; (Με επίκεντρο τους ήρωες του βιβλίου ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ).
  • Παρέα με τους ήρωες των βιβλίων. Λογοτεχνικές προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο
  • Το παιχνίδι της ανάγνωσης…
  • Δημιουργική γραφή στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού περιβαλλοντικού προγράμματος ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ.
  • «ΔΙΑΛΟΓΟΙ» με επιστημονικές εργασίες…
  • 200 χρόνια από το 1821… Λογοτεχνικά έργα για την επαναστατική δράση των Ελλήνων κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας
  • Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου)
← Παρέα με τους ήρωες των βιβλίων. Λογοτεχνικές προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο
«ΔΙΑΛΟΓΟΙ» με επιστημονικές εργασίες… →

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΕΕΕΕΚ Φιλιατρών

Δημοσιεύθηκε την 24 Φεβρουαρίου 2021 από ΕΕΕΕΚ Φιλιατρών

https://blogs.sch.gr/eisk/files/2021/02/εσωτερικος-κανονισμος-ΕΕΕΕΚ-Φιλιατρών.-2020-21.docx

Σχετικά με ΕΕΕΕΚ Φιλιατρών


Περισσότερες πληροφορίες
Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΕΕΕΕΚ Φιλιατρών →
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.
← Παρέα με τους ήρωες των βιβλίων. Λογοτεχνικές προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο
«ΔΙΑΛΟΓΟΙ» με επιστημονικές εργασίες… →

  •  
  • Πρόσφατα άρθρα

      • Πώς τα βιβλία μάς συντροφεύουν παντού και πάντα… (δημοσιευμένο κείμενο σε συλλογικό τόμο)
      • SELF TEST ΔΕΥΤΕΡΑ & ΤΡΙΤΗ 27 & 28 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
      • EΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ 2022-23
      • Άρθρα στην Αγγλική γλώσσα για εκπαιδευτικά προγράμματα διδακτικής της λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής (2021)
      • ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΗΠΙΩΝ & ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ:

     
  • Kατηγορίες

    • 200 χρόνια από το 1821
    • Αιολική Γη
    • Αποθετήριο καλών πρακτικών 2013
    • Απρίλης
    • Βιβλία
    • Βιβλιογραφικές παραπομπές
    • Γιάννης Ρίτσος
    • Δημιουργική ανάγνωση-γραφή
    • Δημιουργική Γραφή
    • Δημιουργική σκέψη και έκφραση
    • Δημοσιευμένα άρθρα
    • Διδακτική
    • Διεθνή περιοδικά
    • Εισήγηση σε συνέδριο
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτική έρευνα
    • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
    • Επίσκεψη συγγραφέα σε σχολείο
    • Ηλίας Βενέζης
    • Θέατρο
    • Καινοτομία και Αριστεία στην Εκπαίδευση
    • Λογοτεχνία
    • Λουτράκι
    • Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα
    • Μετά τον Μικρό Πρίγκπα
    • Μυθοπλασία
    • Νίκος Καζαντζάκης
    • Ο Μικρός Πρίγκιπας
    • Περιοδικά
    • περιοδικό ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • Ποίηση
    • Πρόσφυγες
    • Σύγχρονη τέχνη
    • Το Κοριτσάκι με τα σπίρτα
    • Φιλαναγν
    • Φιλαναγνωσία
    • Φύση
    • Χωρίς κατηγορία

     
  • Αρχείο

    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Ιανουάριος 2022
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Ιούλιος 2021
    • Απρίλιος 2021
    • Μάρτιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Αύγουστος 2020
    • Ιούνιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Μάρτιος 2020
    • Ιανουάριος 2020
    • Δεκέμβριος 2019
    • Οκτώβριος 2019
    • Σεπτέμβριος 2019
    • Αύγουστος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Σεπτέμβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Μάιος 2017
    • Απρίλιος 2017
    • Νοέμβριος 2016
    • Σεπτέμβριος 2016
    • Ιούνιος 2016
    • Φεβρουάριος 2016
    • Νοέμβριος 2015
    • Ιούνιος 2015
    • Μάιος 2015
    • Ιούνιος 2014
    • Μάιος 2014
    • Δεκέμβριος 2013

     
  • Μεταστοιχεία

    • Σύνδεση
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr
Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • n
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα