Όταν «το Κοριτσάκι με τα σπίρτα» ζει στην εποχή «μετά τον Μικρό Πρίγκιπα»…

Για ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ βλέπε και στο iliaeleni’s blog

Το αναφερόμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το οποίο προέκυψε η θεατρική παράσταση, περιλαμβάνεται στην εισήγησή μου με τίτλο «Η μετάδοση ιδεών και αξιών με την αξιοποίηση της λογοτεχνίας στο σχολείο. Ενδεικτικές περιπτώσεις με νήπια»η οποία παρουσιάστηκε στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο  «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός», που τελεί υπό την αιγίδα της  Προεδρίας της Δημοκρατίας  και συνδιοργανώθηκε από Tο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, την Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος και το Κολλέγιο Αθηνών,  στις 10-12 Μαΐου 2019 στην Αθήνα.

Στη χριστουγεννιάτικη σχολική θεατρική παράστασή μας η δημοφιλέστατη ηρωίδα του Άντερσεν αναζητά μια σύγχρονη οικογένεια. Ανάβοντας τα σπίρτα της, ονειρεύεται πως ζει ευτυχισμένη με τις διάφορες οικογένειες του έργου «Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα» (Συγγραφέας: Ελένη Α. Ηλία, Εικονογράφος: Λήδα Βαρβαρούση, εκδόσεις: Ηριδανός 2012), που περνούν γύρω της. Κάθε της όνειρο είναι μια ιστορία που αφηγήθηκαν νήπια, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Μια οικογένεια για το Κοριτσάκι». Τα νήπια υποδύονται στην παράσταση τους διάφορους ρόλους και επιπλέον ζωγραφίζουν το σκηνικό.

 

 

Σχετικά με Ένα νηπιαγωγείο που αγαπά τη ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Εφαρμοσμένα καινοτόμα εκπαιδευτικά λογοτεχνικά προγράμματα.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Δημιουργική ανάγνωση-γραφή, Λογοτεχνία, Μετά τον Μικρό Πρίγκπα, Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση