53o εξ’ αποστάσεως μάθημα

Σήμερα ασχοληθήκαμε με το κεφάλαιο “Παιχνίδια που ταξιδεύουν” δίνοντας τα χαρακτηριστικά του κειμένου που δεν έμοιαζε με άλλα που έχουμε κάνει. Μιλήσαμε και εντοπίσαμε τα μέρη του (υλικά-οδηγίες) και αναφέραμε πού μπορούμε να βρούμε τέτοια κείμενα (βιβλία συνταγών , κατασκευών, οδηγίες χρήσης κτλ.).

Αφού επεξεργαστήκαμε το κείμενο, προχωρήσαμε με τη γνωριμία με την προσωπική αντωνυμία του α΄προσώπου και τα ρήματα σε ενικό και πληθυντικό. Μετά από αυτό λύσαμε και την 1η άσκηση του Τ.Ε.

Μετά θυμηθήκαμε τον κανόνα των ουδέτερων σε -ι. Είπαμε πολλά παραδείγματα και συμπληρώσαμε τις ασκήσεις του Τ.Ε. επαναλαμβάνοντας τον κανόνα πολλές φορές. Για την κατάληξη -ια του πληθυντικού λέγαμε το παρακάτω “Γράφω το ένα και βάζω α για να γίνουμε πολλά”.

Μαθηματικά ασχοληθήκαμε με το  κεφάλαιο 47 στο τετράδιο

Για αύριο έχουμε:

  1. Ανάγνωση το μάθημα “Παιχνίδια που ταξιδεύουν”
  2. Αντιγραφή και ορθογραφία : Ακολούθησε τις οδηγίες και φτιάξε το δικό σου καράβι. υλικά, ανοιχτήρι, αχλάδι, κουνουπίδια
  3. Φωτοτυπία με τίτλο  “Παιχνίδια που ταξιδεύουν”
  4. Μαθηματικά ασκήσεις

Βοηθητικό υλικό:

https://teachergeorgiasclass.weebly.com/

http://taksiasterati.blogspot.com/

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων