51o εξ’ αποστάσεως μάθημα

Στο κεφάλαιο “Καραβια” το μπαούλο του θείου Παύλου άνοιξε και είδαμε το περιεχόμενό του!

Αφού επεξεργαστήκαμε την εικόνα και διαβάσαμε 2-3 φορές το κείμενο , εντοπίσαμε διάφορες πληροφορίες.
Είδαμε έτσι τις τριήρεις , τα αρχαία ελληνικά , πολεμικά πλοία και μιλήσαμε για τον τρόπο που ταξιδεύαν στις θάλασσες. Τα συγκρίναμε με νεότερα πλοία και βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές.

Προχωρήσαμε γνωρίζοντας ένα νέο σημείο στίξης , τα διαλυτικά. Είδαμε τους κανόνες και δουλέψαμε παραδείγματα.

Μαθηματικά δουλέψαμε το κεφάλαιο 46 στο τετράδιο εργασιών.

Για αύριο έχουμε:

  1. Ανάγνωση το μάθημα “Καράβια” μέχρι τη φράση “Τα ξεσκονίζει, τα χαϊδεύει, τα καμαρώνει”
  2.  Αντιγραφή και ορθογραφία : Θέλω να ταξιδέψω με ένα καΐκι. μαϊντανός,   κοροϊδεύω. κορόιδο, Μάιος, Μαΐου
  3. Φωτοτυπία Γλώσσα με τίτλο “Διαλυτικά”
  4. Παίζω με τα διαλυτικά

http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/quiz/q-a-lang-dialytika%20(Web)/index.html

Φωτοτυπία Μαθηματικά (γράφω μόνο τη λύση και την απάντηση στο τετράδιο)

 

Βοηθητικό υλικό:

https://blogs.sch.gr/epapadi/

https://teachergeorgiasclass.weebly.com/

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων