45o εξ’ αποστάσεως μάθημα

Αφού πλέον μάθαμε την αλφαβήτα και όλα τα δίψηφα και τους συνδυασμούς περνάμε στην 7η ενότητα. Εδώ αλλάζει η διάταξη των κειμένων και της εικόνας καθώς και οι ασκήσεις που τα πλαισιώνουν..

Στο “Ενα γράμμα για την Ιωάννα” εντοπίσαμε αρχικά στο χάρτη τη χώρα από την οποία έστειλε το γράμμα ο θείος Παύλος. Μεταφερθήκαμε στην Κένυα

Στη συνέχεια αφού αναφέραμε ότι το κείμενο είναι ένα γράμμα αναφερθήκαμε στο γιατί στέλνουμε ένα γράμμα και στο πώς θα γίνει αυτό.

Λύσαμε τις ασκήσεις στη διπλανή σελίδα και αναφερθήκαμε στο γραμματικό φαινόμενο του μαθήματος.

Μάθαμε πως το που και το πως τονίζονται όταν ρωτάνε, παρά το ότι έχουν μόνο μια συλλαβή και κάναμε κάποια παραδείγματα στο πράσινο τετράδιο.

Μαθηματικά ασχοληθήκαμε με τη φωτοτυπία με την υπέρβαση της δεκάδας

Για αύριο έχουμε:

  1. Ανάγνωση το κείμενο “Ένα γράμμα για την Ιωάννα” μέχρι τη φράση ” Που τα είδα όλα αυτά”
  2. Αντιγραφή και ορθογραφία 

Πού πάει ο παπαγάλος που φεύγει;

Είπε πώς θα πάει στην Αφρική. Πώς;

3. Λύνω στο πράσινο τετράδιο τα παραδείγματα τονίζοντας σωστά

4. Μαθηματικά τη φωτοτυπία (όσες ασκήσεις μας έμειναν)

 

Βοηθητικό υλικό:

https://teachergeorgiasclass.weebly.com/

https://taksiasterati.blogspot.com/

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων