Προτάσεις εργασιών για Γ’ και Δ΄ Δημοτικού
Γ΄ τάξη
Μπορείτε:
1) να φτιάξετε με πλαστελίνη (αν έχετε) τον Δίσκο της Φαιστού και να τον “χαράξετε” με οδοντογλυφίδα.
(Πρώτα φτιάχνετε το δικό σας αλφάβητο με σύμβολα σε χαρτί, έτσι ώστε να μη μπορεί κανείς να τον αποκρυπτογραφήσει!!!)
2) να δείτε γλυπτά του Alberto Giacometti (φωτογραφίες) και να προσπαθήσετε να φτιάξετε μια φιγούρα με αλουμινόχαρτο. Προσέξατε στις φωτογραφίες πόσο μακριά είναι τα πόδια τους;
3) να μπείτε στη σελίδα του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, να διαβάσετε για τη διατροφή, τα σκεύη και τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και να παίξετε το παχνίδι. Πάντα με τη βοήθεια κάποιου μεγάλου! https://cycladic.gr/page/paizontas-sto-spiti/
4) Μπορείτε να φτιάξετε διάφορες κατασκευές με χαρτόνια από κούτες ή ρολά από χαρτί κουζίνας! (φωτογραφίες)
Υ.Γ. Στην ενότητα “σύνδεσμοι & φίλοι” του ιστολογίου των εικαστικών μπορείτε να βρείτε πολλές δραστηριότητες!
Συνοδευτικό υλικό:
1)
2)
4)
(πηγή: https://www.soulouposeto.gr/2014/07/100.html)
Δ’ τάξη
Μπορείτε :
1) να φτιάξετε κόμικς με αφορμή το ταινιάκι που έχουμε ξεκινήσει ήδη/ξεκινάμε στην τάξη. Προσπαθήστε να φτιάξετε τις φιγούρες όπως στη φωτογραφία παρακάτω.
2) να ζωγραφίσετε με μαρκαδόρους μια σύνθεση αφηρημένη, όπως αυτές των καλλιτεχνών της Op Art.
3) να κατασκευάσετε/φτιάξετε βαλίτσες σαν του Ακριθάκη με διαφορετικά ανακυκλώσιμα υλικά.
Υ.Γ. Στην ενότητα “σύνδεσμοι-φίλοι” του ιστολογίου των εικαστικών μπορείτε να βρείτε πολλές δραστηριότητες!
Συνοδευτικό υλικό:
1)
(πηγή: https://toergastirisxediou.gr/comic-gia-pedia/ και https://e-didaskalia.blogspot.com/2017/11/comics.html )
2)
3)
- Γνωρίζω το ζωγράφο Πάουλ Κλέε και τον φανταστικό του κόσμο
- Γράψε το όνομα σου στη Γραμμική Β’ μέσα από την εφαρμογή του Αρχαιολογικού Μουσείου της Θήβας
- Είδη γραμμών στο φυσικό περιβάλλον- Α' & Β' Δημοτικού
- Εφαρμογές ζωγραφικής με θέμα τη σύνθεση- Α' έως Δ' Δημοτικού
- Η απόδοση του φωτός στα έργα Τέχνης- Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
- Η έννοια της καλαισθησίας στη ζωγραφική- Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
- Θεωρία χρωμάτων- Ε' και ΣΤ΄ Δημοτικού
- Καλλιτεχνες που δημιουργουν με γραμμες – Paul Klee- Α' έως Δ' Δημοτικού
- Κενά κόμικς για να γράψουμε τους διαλόγους!!!
- Μαθαίνω για τον κορονοϊό! Διαβάζω, εκτυπώνω και ζωγραφίζω το παραμύθι της Manuela Molina!
- Μορφές Εικαστικών Τεχνών- Ε΄και ΣΤ΄ Δημοτικού
- Ονομασίες και ομάδες χρωμάτων – Α' και Β΄ Δημοτικού
- Παιχνίδι παζλ με έργο διασταυρωμένων κυματιστών γραμμών- Γ' και Δ΄ Δημοτικού
- Παιχνίδι παζλ με το έργο του Bίνσεντ Βαν Γκογκ 'Καφενείο στο δρόμο τη νύχτα' – Γ' και Δ' Δημοτικού
- Παιχνιδι παζλ με το εργο του Ανρι Ματις 'Αρμονια σε κοκκινο'- Α' έως Δ'
- Συνθεση με γεωμετρικες φορμες (διαδραστικες εφαρμογες) – Γ' και Δ΄ Δημοτικού
- Σύνθεση με μοτίβα λουλουδιών – όλες οι τάξεις
- Τα μορφοπλαστικά χαρακτηριστικά της γραμμής και του σχήματος- Γ & Δ
- Ταίριαξε τις ψηφίδες, για να φτιάξεις τους ζωγραφικούς πίνακες! (παζλ) – Ε΄ και ΣΤ' Δημοτικού
- Το θέμα στη σύνθεση μιας εικόνας(διαδραστικές εφαρμογές) – Α΄ και Β' Δημοτικού
- Υλικά,μέσα και τεχνικές εικαστικής έκφρασης- Ε' και ΣΤ' Δημοτικού
- Φτιάχνοντας τη δική μας αφίσα-Γ' και Δ' Δημοτικού
Αφήστε μια απάντηση