ΔΗΜΑ ΕΥΘΥΜΙΑ

"Η εκπαίδευση είναι δύναμη που γιατρεύει την ψυχή"Πλάτων

“Ξεσκονίζουμε” ένα βίντεο;;;

Φεβ 201816

 

Ας “ξεσκονίσουμε” ένα διασκαδαστικό βίντεο!

«Φιλαράκια σκόνης»

Δικτυακός τόπος:

https://www.youtube.com/watch?v=41ssrrAUU_Y&list=PLFFnUiv6DT4mGl7tI8YlSrJkGYRsnzovg

Οι μαθητές  με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού μπορούν να αξιοποιήσουν το παραπάνω video στο μάθημα της Γλώσσας.  Βασικός στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι οι μαθητές να βελτιώσουν τον προφορικό και γραπτό τους λόγο ενισχύοντας την ομόνοια και την σύμπραξη μέσα και έξω από την τάξη. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τις κάτωθι δραστηριότητες:

-Αφήγηση της ιστορίας προφορικά απαντώντας στα βασικά ερωτήματα μιας δομημένης αφήγησης (Ποιο;, Πού; Πότε; Τι; Γιατί; Πώς καταλήγει;)

-Δημιουργία διαλόγων των ηρώων. Οι ρόλοι θα μοιραστούν στους μαθητές για εξοικονόμηση χρόνου.

-Δημιουργία εικαστικού έργου. Ποια σκηνή σας άρεσε πιο πολύ; Ποιον ήρωα θαυμάσατε;

– Δημιουργία καταλόγου Επιθέτων-Ουσιαστικών. Γνωρίζω τη διαφορά τους; Μπορώ να τα χρησιμοποιήσω εμπλουτίζοντας την αφήγηση-περιγραφή μου;

-Δραματοποίηση ενός ρόλου. Πώς νιώθει ο ήρωας; Μήπως έχω νιώσει και εγώ έτσι κάποτε (ενσυναίσθηση); Γιατί; Πώς το αντιμετώπισα; Είχα βοήθεια;

-Γίνομαι σκηνοθέτης-σκηνογράφος. Φαντάζομαι τη συνέχεια της ιστορίας και την περιγράφω προφορικά ή γραπτά

-Απαντώ σε φύλλα εργασίας με ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Ερωτήσεις κατανόησης, εμπέδωσης και κρίσεως, ερωτήσεις Σ-Λ, χρονολογικής ακολουθίας κ.λπ.

-Δημιουργία σταυρόλεξου σχετικού με  την πλοκή του έργου ξεκινώντας

Φ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Ι_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Λ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Α_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Ρ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Α_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Κ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Ι_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Α_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Αν λύσεις σωστά το σταυρόλεξο, θα ανακαλύψεις τη λέξη-σύνθημα της τάξης μας!

***Πειραματιστείτε λοιπόν….!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ξεσκονίζουμε” ένα βίντεο;;;    

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων