Στα επόμενα παραδείγματα δημιουργήθηκαν λίστες και γίνεται χρήση και κάποιων βασικών εντολών πάνω σε αυτές που παρέχει το Scratch.
- Παράδειγμα 1ο (Δημιουργία λίστας και εκτύπωση του μήκους της)
- Παράδειγμα 2ο (Εισαγωγή νέου στοιχείου σε λίστα και εμφάνιση στοιχείου σε συγκεκριμένη θέση)
- Παράδειγμα 3ο (Εισαγωγή στοιχείου σε συγκεκριμένη θέση της λίστας και αφαίρεση στοιχείου)
- Παράδειγμα 4ο (Δημιουργία λίστας με την ‘επανέλαβε’ και έλεγχο για στοιχείο)
- Παράδειγμα 5ο (Δημιουργία λίστας με την ‘επανέλαβε ώσπου’)