Φυτέψαμε φακές, φασόλια και σιτάρι σε μπολάκια. Τα παιδιά παρακολουθούν πως μεγαλώνουν τα φυτά.
Οι μαθητές ζύμωσαν ψωμί, το ψήσαμε και είπαν ότι είναι το πιο νόστιμο ψωμί που είχαν φάει ποτέ.
Φυτέψαμε φακές, φασόλια και σιτάρι σε μπολάκια. Τα παιδιά παρακολουθούν πως μεγαλώνουν τα φυτά.
Οι μαθητές ζύμωσαν ψωμί, το ψήσαμε και είπαν ότι είναι το πιο νόστιμο ψωμί που είχαν φάει ποτέ.
Βλέπουμε με τους μαθητές το βίντεο της γέννησης του Χριστού.
Μιλάμε για τα Χριστούγεννα, φτιάχνουμε κάρτες, ημερολόγια, χειροτεχνίες.
Μαθαίνουμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Για να συζητήσουμε με τους μαθητές μας τα συναισθήματα, βλέπουμε το βίντεο “Η παλέτα των συναισθημάτων” (όπως αυτό εδώ και είναι διαθέσιμο για λήψη και χρήση off-line ή ακολουθώντας το σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=edaqrWXJFfk )
Σχολιάζουμε το βίντεο και μιλάμε για τα συναισθήματα. Φτιάχνουμε μάσκες τις οποίες τα ζωγραφίζουν μόνα τους, απεικονίζοντας διάφορα συναισθήματα.
Μαθαίνουμε το Τραγούδι των συναισθημάτων (όπως αυτό εδώ και είναι διαθέσιμο για λήψη και χρήση off-line ή ακολουθώντας το σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=kebWZjnlOzw).
Παίζουμε κουκλοθέατρο, μαθαίνουμε το γράμμα “Σ”. Δημιουργούμε γωνία συναισθημάτων με τις μάσκες των μαθητών.
Μιλάμε για τις εποχές του χρόνου. Μαθαίνουμε τον αριθμό 4 και το γράμμα “Ε”.
Ακούμε και μαθαίνουμε το τραγούδι “Τέσσερις εποχές του χρόνου”
Οι μαθητές ζωγραφίζουν κάτι χαρακτηριστικό από κάθε εποχή του χρόνου. Τις ζωγραφιές τις αναρτούμε στον πίνακα της τάξης.