ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (πηγή:https://blogs.sch.gr/sbaltiras/2020/04/08/3o-asygchrono-mathima-st)
1.Διάβασε προσεκτικά το κεφάλαιο «3. Φωνή, η δική σου ταυτότητα» και κάνε την παρακάτω δραστηριότητα
2. άνοιξε το «onlinevoicerecorder» , ηχογράφησε τη φωνή σου, αποθήκευσε την στον υπολογιστή σου και μετά άκουσε την. Μπορείς να ηχογραφήσεις διάφορες φράσεις και να τις χρησιμοποιήσεις όπου θέλεις, πχ: ως ringtone στο κινητό σου τηλέφωνο κλπ…
3. άκουσε τα παρακάτω αποσπάσματα από διάφορες ομάδες ανθρώπων που τραγουδούν και βάλε τα σε σειρά στην παρακάτω δραστηριότητα
4. κάνε την παρακάτω δραστηριότητα
5. άνοιξε την εφαρμογή «virtualbongos»και προσπάθησε να κάνεις τις ρυθμικές ασκήσεις: 9. ολόκληρο, 10. ολόκληρο-μισό με τους εξής τρόπους: a) πρώτα με το δεξί χέρι β) μετά με το αριστερό χέρι, γ) κάθε μέτρο εναλλάξ
6. Άνοιξε την εφαρμογή «εικονικό πιάνο» και αφού μικρύνει το πιάνο και εμφανιστούν οι νότες τότε προσπάθησε να παίξεις τις ασκήσεις: 1. Το σχολείο, 2. Η αυλή και 3. Η σημαία με τους παρακάτω τρόπους: α)χρησιμοποιώντας το ποντίκι, β)πατώντας τα πλήκτρα με τα δάχτυλα του δεξιού σου χεριού γ) πατώντας με τα δάχτυλα του αριστερού σου χεριού.
Τα ξαναλέμε σύντομα! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά! Και μην ξεχνάτε:
…μη ζώην μετ’ αμουσίας.
|