Στο πλαίσιο διδασκαλίας της ενότητας του Πεπτικού Συστήματος των Φυσικών Ε’, καταγράφηκαν οι διατροφικές συνήθειες των μαθητών της τάξης μας. Συγκεκριμένα, ρωτήθηκαν πόσοι από τους μαθητές τρώνε πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό γεύμα. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στο παρακάτω αρχείο excel.

Η δραστηριότητα έγινε με σκοπό να τονιστεί η σπουδαιότητα κατανάλωσης όλων των γευμάτων και τα οφέλη τους στον οργανισμό μας. Τέλος, αποτέλεσε και μια εισαγωγική δραστηριότητα για να συζητηθεί η έννοια της ισορροπημένης διατροφής.

S5_ws_evmorfopoulou_evangelia