ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ!!!

Καλοκαιρινή Γιορτή
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή μας γιορτή, με την παρουσία των οικογενειών των μαθητών μας. Ο αύλειος χώρος του σχολείου πλημμύρισε από παιδικά γέλια, αθλοπαιδίες, τραγούδια, χαμόγελα, αγκαλιές και πολλή θετική ενέργεια.
Στη συνέχεια, παιδιά και γονείς απόλαυσαν νόστιμα εδέσματα και δροσίσθηκαν με χυμούς και παγωτά. Συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δημιουργία καλοκαιρινών καρτών και έφυγαν κρατώντας στα χέρια τους δώρα από τα εργαστήρια κεραμικής και γεωπονίας.
Η γιορτή μας συνεχίστηκε στο καφέ IVY all day concept, όπου η δροσερή απόλαυση είχε και συνέχεια! Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Akis Kranas για τη ζεστή φιλοξενία και την ευγενική προσφορά των αναψυκτικών στους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Η ευγένεια και η γενναιοδωρία του συνέβαλαν ουσιαστικά στη δημιουργία μιας αξέχαστης και χαρούμενης εμπειρίας για όλους μας.
Ως διευθύντρια, θα ήθελα να εκφράσω από καρδιάς τις θερμές μου ευχαριστίες στους αγαπητούς συναδέλφους για την αγαστή συνεργασία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Τους εύχομαι ολόψυχα ό,τι καλύτερο για την επόμενη σχολική χρονιά και… όσο πιο κοντά γίνεται στα σπίτια τους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στην Μαρια Νιακα, τη στυλοβάτη του σχολείου μας, για τη διαρκή φροντίδα και καθαριότητα του χώρου μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Με ξεκούραση, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις μέχρι το επόμενο ραντεβού μας, τον Σεπτέμβριο.
Με εκτίμηση,
506650141 679635668289333 7167495829957498018 n 505889547 679633551622878 375845730139915509 n 505930098 679633978289502 7590061452787051225 n 505933112 679635681622665 8429269947408420833 n 505940724 679635508289349 222965770211307084 n 506068552 679633634956203 8693548685859061324 n 506082366 679633958289504 3225946413446996006 n 506117859 679633514956215 5612155845812103104 n 506125929 679634138289486 7748022937647824762 n 506127694 679635501622683 2041866616455451406 n 506216837 679633904956176 1754899444344147008 n 506250706 679633368289563 5119401302062254963 n 1 506250706 679633368289563 5119401302062254963 n 506285291 679633511622882 9021793189312174574 n 506290483 679633268289573 2716280522864796978 n 506327358 679633604956206 5947964585115688897 n 506393798 679634164956150 1745300599724293332 n 506529127 679633778289522 5022518705203114219 n 506531176 679633348289565 2607143553476576554 n 506531786 679633431622890 8145116573698263397 n 506533689 679633284956238 484469653223983023 n 506533689 679635638289336 9121746468738344844 n 506534191 679633248289575 5534278325036111681 n 506604164 679633741622859 8345827742767025589 n 506608711 679634004956166 1895005114083725540 n 506612421 679634058289494 2774060247709856400 n 506612559 679633388289561 7402282260542083025 n 506614488 679634134956153 8830972723538402211 n 506616119 679634221622811 5355432478813771624 n 506619486 679633668289533 6794009732963271346 n 506634424 679633884956178 2945114541094486506 n 506634974 679635521622681 6119067010052863003 n 506641265 679633714956195 6340546956926015364 n 506646512 679633804956186 9006246114447727498 n

Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης με το 1ο και το 4ο Δημοτικό σχολείο Αλμυρού

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού, στα πλαίσια της διασχολικής συνεργασίας και της προώθησης της ενσυναίσθησης, της κατανόησης και της αποδοχής της διαφορετικότητας, πρότεινε και υλοποίησε μαζί με το 1ο και το 4ο Δημοτικό σχολείο Αλμυρού ένα πολιτιστικό Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης, το οποίο πραγματοποιήθηκε τόσο δια ζώσης όσο και ως έργο eTwinning μεταξύ των συμμετεχόντων σχολείων. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία και συνεργασία αποτέλεσε μια πρωτοποριακή δράση συνεκπαίδευσης, καθώς χρησιμοποίησε τόσο μεθόδους βιωματικής και δημιουργικής μάθησης όσο και μεθόδους ΤΠΕ, καταλήγοντας στην πραγματοποίηση μιας κουκλοθεατρικής παράστασης ανοιχτής σε γονείς, εκαπιδευτικούς και μαθητές των πρώτων τάξεων των 2 Δημοτικών Σχολείων.

Πιο συγκεκριμένα οι στόχοι του παραπάνω eTwinning έργου ήταν οι εξής:

  • Καλλιέργεια της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης ανάμεσα σε μαθητές/τριες με διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Ανάπτυξη ενσυναίσθησης και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών μέσω βιωματικών δράσεων.
  • Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης όλων των μαθητών/τριών, μέσα από την ενεργό συμμετοχή τους στη δημιουργική διαδικασία.
  • Αξιοποίηση του παραμυθιού, της αφήγησης, της κατασκευής κούκλας και του κουκλοθέατρου ως μέσα επικοινωνίας και έκφρασης.
  • Χρήση ψηφιακών εργαλείων για την αποτύπωση της συνεργασίας και την ανταλλαγή εμπειριών με άλλα σχολεία eTwinning.
  • Διάχυση της δράσης και της διασχολικής συνεργασίας μέσω της πλατφόρμας eTwinning, ώστε να εμπνευστούν και άλλες σχολικές κοινότητες σχετικά με μεθόδους συμπεριληπτικών πρακτικών.

Η πεποίθηση που ώθησε τελικά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της παρούσας δράσης, ήταν ότι η κατανόηση, η αποδοχή και η συνεργασία μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη ζωή των μαθητών/τριών και να τους δώσουν τη δυνατότητα να “πετάξουν ψηλά”!

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου χρησιμοποιήθηκαν τα ακόλουθα διαδικτυακά συνεργατικά εργαλεία:

  • PosterMyWall: Το εργαλείο χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του λογότυπου του έργου.
  • CanvaΈγγραφο:

https://www.canva.com/design/DAGd9BdQJZA/mMf_BNrQ-pz21x2YT0OH4A/edit?utm_content=DAGd9BdQJZA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Η αξιολόγηση του έργου έγινε με τα ακόλουθα εργαλεία:

  • Γραπτή ανατροφοδότηση από τους εκπαιδευτικούς (ημερολόγιο δράσεων, ερωτηματολόγιο, κοινή απολογιστική συνάντηση).
  • Συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια μαθητών.
  • Ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης από τους γονείς σχετικά με την επίδραση που είχε το πρόγραμμα στα παιδιά τους

Από το σύνολο των δράσεων δημιουργήθηκαν, επίσης, αρχεία με φωτογραφικό υλικό, εικαστικές δημιουργίες, κουκλοκατασκευές κτλ., τα οποία τηρούνται στο εκάστοτε σχολείο, καθώς και στην πλατφόρμα eTwinning. Δεδομένα αναρτήθηκαν και στα blogs των σχολείων, ενώ το πρόγραμμα παρουσιάστηκε σε ημερίδα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας μεταξύ άλλων πρωτοποριακών εκπαιδευτικών πρακτικών, καθώς και στον Σύλλογο Διδασκόντων.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

 

Bιωματικό εργαστήρι με τίτλο «Αναστοχασμός στην εκπαίδευση με τεχνικές εκφραστικής γραφής»

Στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού πραγματοποιήθηκε την φετινή σχολική χρονιά βιωματικό εργαστήρι
με τίτλο «Αναστοχασμός στην εκπαίδευση με τεχνικές εκφραστικής γραφής», στο οποίο
συμμετείχε η πλειοψηφία του Συλλόγου Διδασκόντων και το οποίο συντόνισε η ψυχολόγος
του σχολείου, Τσιντζήρα Ελένη, εκπαιδευμένη στην Εκφραστική Γραφή και στον
Αναστοχασμό.
Το κίνητρο για να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη ομάδα προέκυψε από την πεποίθηση, ότι ο
αναστοχασμός ως «μάθηση μέσα από την εμπειρία» (Dewey, 1933) μπορεί να προσφέρει
τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες, να οραματιστούν και να σχεδιάσουν περισσότερες και
διαφορετικές στρατηγικές, μέσα από την ανακάλυψη νέων οπτικών. Η επιλογή της
εκφραστικής γραφής ως εργαλείο που θα εξυπηρετούσε τον σκοπό αυτό, βασίστηκε στα
αποδεδειγμένα οφέλη που η αναστοχαστική γραφή μπορεί να προσφέρει, μέσα από την
καταγραφή των σκέψεων, των γνώσεων, των συναισθημάτων και των δράσεων,
επιτρέποντας την εις βάθος εξέταση των εμπειριών και των πληροφοριών (Bruce, 2013).
Κατά την διάρκεια των 7 μηνιαίων συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τον
Νοέμβριο του 2024 μέχρι και τον Μάιο του 2025, υλοποιήθηκαν βιωματικές ασκήσεις
γραφής, οι οποίες κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα θεματικών που άπτονται της επαγγελματικής
καθημερινότητας των συμμετεχόντων και στόχευαν στο να δημιουργήσουν ευκαιρίες για
προσωπικό προβληματισμό, αλλά και για έκφραση και μοίρασμα ιδεών, συναισθημάτων
και προτάσεων για επαγγελματικές πρακτικές. Κάθε συμμετέχοντας/ουσα αξιοποίησε το
εργαλείο της αναστοχαστικής γραφής με τον δικό του προσωπικό τρόπο, εκφράζοντας στο
τέλος την ικανοποίησή του/της από την εμπειρία αυτή αλλά και προβληματισμούς που
αναδύθηκαν κατά την διαδικασία.
Ευχαριστούμε θερμά όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες, για όλα όσα ο/η
καθένας/μια προσέφερε στο συγκεκριμένο εργαστήρι και ευχόμαστε να άνοιξε για
αυτούς/ες μικρά παράθυρα νέων προοπτικών που θα τους/τις βοηθήσουν στον
επαγγελματικό τους ρόλο.

Εκπαιδευτικό Προγράμμα: “Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία – Ανθρώπινα Δικαιώματα”

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα “Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία” του Ιδρύματος Μαριάννα Β. Βαρδινογγιάννη.
Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών σε ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης και σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, υλοποιήθηκε στο ΕΕΕΕΚ Αλμυρού το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία – Ανθρώπινα Δικαιώματα”.
Η δράση αυτή είχε ως στόχο την ενίσχυση της ενσυναίσθησης των μαθητών και την καλλιέργεια της ενεργού πολιτειότητας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Στο πλαίσιο του προγράμματος, διαβάστηκε το εμπνευσμένο παραμύθι της Μαλάλα Γιουσαφζάι, το οποίο αποτέλεσε αφετηρία για συζήτηση σχετικά με το δικαίωμα στην εκπαίδευση και τη δύναμη της φωνής κάθε ανθρώπου, ακόμη και των παιδιών, απέναντι στην αδικία και την καταπίεση.
Οι μαθητές κλήθηκαν να επεξεργαστούν φύλλα εργασίας με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα, μέσα από τα οποία εξέφρασαν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις απόψεις τους. Η δραστηριότητα αυτή τους βοήθησε να κατανοήσουν τη σημασία της προστασίας και της προάσπισης των θεμελιωδών δικαιωμάτων κάθε ανθρώπου, ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου ή κοινωνικής θέσης.
Το πρόγραμμα κορυφώθηκε με τη θεατρική δράση “Φωνές Ελευθερίας”, ένα πρωτότυπο θεατρικό δρώμενο που γράφτηκε ειδικά για την περίσταση από τη φιλόλογο του σχολείου, κυρία Βασιλική Τόρη. Το θεατρικό απέδωσε με ευαισθησία και δύναμη μηνύματα ελευθερίας, αντίστασης και αξιοπρέπειας, δίνοντας φωνή σε όσους αγωνίζονται για έναν πιο δίκαιο κόσμο. Στη δράση συμμετείχαν ενεργά μαθητές του ΕΕΕΕΚ Αλμυρού, οι οποίοι με τη συγκινητική παρουσία τους κατάφεραν να μεταδώσουν στο κοινό το μήνυμα της αξίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Το πρόγραμμα αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της ολιστικής εκπαίδευσης των μαθητών, ενισχύοντας όχι μόνο τη γνώση αλλά και τη συνειδητοποίηση του κοινωνικού ρόλου που καλείται να διαδραματίσει κάθε πολίτης. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος ήταν η διευθύντρια Τσούγκρα Μαρία, η φιλόλογος Τόρη Βασιλική, η κοινωνιολόγος Κασσίδη Χριστίνα και η ψυχολόγος Τσιντζήρα Ελένη.

Συμμετοχή στα 9α YouSmile Awards

Συμμετοχή του ΕΕΕΕΚ Αλμυρού στα 9α YouSmile Awards – Έπαινος Συμμετοχής για την Καλλιτεχνική Έκφραση των Μαθητών/τριών
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Αλμυρού ανακοινώνει τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του στον πανελλαδικό διαγωνισμό του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με θέμα την Τέχνη, στο πλαίσιο των 9ων YouSmile Awards.
Οι μαθητές/τριες του σχολείου, μέσα από τη συλλογική δουλειά, τη φαντασία και την ελεύθερη έκφραση, παρουσίασαν ένα έργο με έντονο καλλιτεχνικό και κοινωνικό αποτύπωμα, αποδεικνύοντας πως η Τέχνη αποτελεί ένα ισχυρό μέσο δημιουργίας, ενδυνάμωσης και ένταξης.
Για τη συμμετοχή τους αυτή, τους απονεμήθηκε Έπαινος Συμμετοχής, επιβραβεύοντας την προσπάθειά τους και ενισχύοντας τη σημασία της ενεργούς παρουσίας όλων των παιδιών στον πολιτιστικό διάλογο.
Υπεύθυνη της δράσης ήταν η εκπαιδευτικός Τορή Βασιλική, η οποία στήριξε και καθοδήγησε τους μαθητές/τριες με αφοσίωση και έμπνευση καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.
506285545 679602214959345 1100180821595879379 n

Φυτεύουμε, δημιουργούμε, συνεργαζόμαστε!

Φυτεύουμε, δημιουργούμε, συνεργαζόμαστε!
Στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού, βάλαμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα σε δράση! Μαθητές και εκπαιδευτικοί συνεργαστήκαμε για να δώσουμε ζωή σε παλιά λάστιχα αυτοκινήτου, μετατρέποντάς τα σε πολύχρωμες γλάστρες για τα λουλούδια μας.
Τα λάστιχα βάφτηκαν λευκά, φύτεψαμε μέσα τους διάφορα λουλούδια, όπως πανσέδες, βιγκα και κατιφέδες. Κάθε γλάστρα είναι μοναδική, γεμάτη χρώμα και αγάπη, και αποτελεί απόδειξη του τι μπορούμε να πετύχουμε όταν δουλεύουμε όλοι μαζί.
Αυτή η περιβαλλοντική και καλλιτεχνική δράση δεν είχε μόνο στόχο τον καλλωπισμό του σχολικού μας χώρου, αλλά και την ευαισθητοποίηση για την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών. Μέσα από τη διαδικασία, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, υπευθυνότητας και φροντίδας για το περιβάλλον. Οι καθηγητές του τομέα Γεωπονίας Κουκουνιτσας Νικόλαος, Τσαμης Παναγιώτης και Καραβασιλης Δημήτρης.
Τα φυτά μας μεγαλώνουν, όπως και η αγάπη μας για τη φύση!
505477817 678912735028293 6155845251580875910 n 505584243 678912781694955 1852118083431141231 n 505718619 678912731694960 6009859488420008307 n

Θεματικές ομάδες κατά την διάρκεια της σχολικής Χρονιάς

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025 στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αλμυρού υλοποιήθηκαν 3 θεματικές ομάδες, οι οποίες αφορούσαν την “Σεξουαλική και Αναπαραγωγική Υγεία”, τη “Διαχείριση του Θυμού” καθώς και την “Εκμάθηση Ανάγνωσης και Γραφής”.
1)Ομάδα Σεξουαλικής και Αναπαραγωγικής Υγείας.
Η συγκεκριμένη ομάδα σχεδιάστηκε με σκοπό την ενημέρωση και εκπαίδευση των συμμετεχόντων μαθητών/τριών σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
1. Μέλη Σώματος
2. Ατομική Υγιεινή
3. Άνδρας και Γυναίκα
4. Αναπαραγωγικά Συστήματα των δύο φύλων
5. Έμμηνος ρύση
6. Αυνανισμός
7. Αναπαραγωγική διαδικασία
8. Αποδεκτές ή μη συμπεριφορές ανά χώρο
9. Μεταβάσεις από την παιδική ηλικία στην εφηβεία και την ενηλικίωση
10. Ο εαυτός μου
11. Συναισθήματα
12. Προσέγγιση του ατόμου που μας ενδιαφέρει
13. Διάκριση είδους σχέσεων
14. Απόφαση για συμμετοχή σε σεξουαλική εμπειρία
15. Σεξουαλική Παρενόχληση και Κακοποίηση
16. Κίνδυνοι στο διαδίκτυο
Για την υλοποίησή της οι συντονίστριες χρησιμοποίησαν υλικό (έντυπο και ηλεκτρονικό) από το ΙΕΠ, αλλά και από άλλες ιστοσελίδες (π.χ. amaze.org) και βιβλία (π.χ. Μα… τι μου συμβαίνει – Ένα βιβλίο για την ανάπτυξη και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, Μπέιλι Τζάκι, 2016, Εκδ. Μεταίχμιο).
2) Ομάδα Διαχείρισης Συναισθημάτων στο ΕΕΕΕΚ Αλμυρού – Εστίαση στον Θυμό
Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, στο ΕΕΕΕΚ Αλμυρού λειτούργησε με επιτυχία ομάδα συναισθηματικής αγωγής με κύρια θεματική τη διαχείριση του θυμού. Στόχος της δράσης ήταν η ενίσχυση της συναισθηματικής επίγνωσης των μαθητών και η εκμάθηση τρόπων έκφρασης και ρύθμισης των συναισθημάτων τους.
Οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες που αφορούσαν την αναγνώριση και την ονομασία βασικών συναισθημάτων, την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο εκδηλώνονται στο σώμα (σωματοποίηση), καθώς και την αναγνώριση των αιτιών που προκαλούν έντονα συναισθήματα όπως ο θυμός.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διδασκαλία πρακτικών τεχνικών διαχείρισης θυμού, όπως η βαθιά αναπνοή, η έκφραση μέσω λόγου ή τέχνης, και η αναζήτηση βοήθειας από ενήλικες. Οι μαθητές ενθαρρύνθηκαν να μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες, να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις σε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον.
Η συμμετοχή τους υπήρξε ενεργή και ουσιαστική, γεγονός που αποδεικνύει τη σημασία της συναισθηματικής εκπαίδευσης στη σχολική ζωή. Η ομάδα αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία που βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τον εαυτό τους και να βελτιώσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες.
3) Ομάδα Εκμάθησης Ανάγνωσης και Γραφής
Η ομάδα σχεδιάστηκε με στόχο την ενίσχυση βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και
γραφής, αλλά – το πιο σημαντικό – με επίκεντρο την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και της αυτενέργειας των μαθητών μας στη χρήση της γλώσσας.
Με βιωματικές και δημιουργικές μεθόδους, όπως η χρήση εικονογραμμάτων, διαδραστικών παιχνιδιών και ειδικά προσαρμοσμένου υλικού, οι μαθητές εξερεύνησαν τα γράμματα, τις συλλαβές και τις λέξεις.
Μέσα από τη διαδικασία της γραφής, ενίσχυσαν τις δεξιότητές τους και ανακάλυψαν τη χαρά της μάθησης.
Τα αποτελέσματα είχαν ως εξής:
✅ Σημαντική πρόοδος στην ανάγνωση και γραφή
✅ Αύξηση συγκέντρωσης και συνεργασίας
✅ Αναπτυγμένο εσωτερικό κίνητρο και ενθουσιασμός για νέες μαθησιακές προκλήσεις.
Η εμπειρία αυτή αναδεικνύει τη σημασία της διαφοροποιημένης και στοχευμένης διδασκαλίας. Συνεχίζουμε δυναμικά με στόχο την εμπλοκή περισσότερων μαθητών και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών!

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με τίτλο: «Άρωμα Ε.Ε.Ε.ΕΚ.»

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με τίτλο: «Άρωμα Ε.Ε.Ε.ΕΚ.» την σχολική χρονιά 2024-2025 στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού.
Το συγκεκριμένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα εντάσσεται στη θεματολογία των αρωματικών και αισθητηριακών κήπων και υλοποιήθηκε στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού με στόχο την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και την ενίσχυση των κοινωνικών και ψυχοσυναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών. Μέσα από βιωματικές δράσεις, όπως η παραγωγή και φροντίδα αρωματικών φυτών, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον φυσικό κόσμο, καλλιέργησαν τη συνεργασία, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Η μεθοδολογία του προγράμματος βασίστηκε στη μαθητοκεντρική προσέγγιση και στις αρχές του εποικοδομισμού. Κατά τη διάρκειά του, οι μαθητές συμμετείχαν σε όλο το φάσμα της παραγωγικής διαδικασίας: από την καλλιέργεια, έως την απόσταξη αρωματικών ελαίων και παρασκευή προϊόντων, όπως καθαρά αιθέρια έλαια και καλλυντικά. Επισκεφθήκαμε τοπικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις όπως τον Αγροτικό Οινοποιητικό συνεταιρισμό Ν. Αγχιάλου «Η ΔΗΜΗΤΡΑ», ιδιωτικές όπως το HOUSE OF PLANTS – Τσαλούχος και φορείς όπως το ΚΠΕ Μακρυνίτσας, και διαχύσαμε τα αποτελέσματα μέσα από εκθέσεις και κοινωνικά δίκτυα.
Το πρόγραμμα συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της δημιουργικότητας και της βιωματικής μάθησης των μαθητών, μέσα σε ένα πλαίσιο αποδοχής, ενσυναίσθησης και συνεργασίας. Υπεύθυνοι υλοποίησης του προγράμματος ήταν οι γεωπόνοι: Τσάμης Παναγιώτης, Καραβασίλης Δημήτριος και Κουκουνίτσας Νικόλαος
503826621 674377218815178 3188449658943707726 n503886503 674377228815177 9123587633662517643 n504209801 674377135481853 7248076300718257249 n504494094 674377098815190 4331267603838741424 n 503858423 674377102148523 1382944334819323114 n

Παγκόσμια Ημέρα Γονέων

ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γονέων, που γιορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού «αφιέρωμα» στους γονείς των μαθητών μας, στην προετοιμασία του οποίου συμμετείχαν ενεργά και οι μαθητές/τριες μας. Στόχος ήταν να δοθεί ένας χώρος για να εκφραστούν συναισθήματα αγάπης, ευγνωμοσύνης και σεβασμού, προς τους ανθρώπους που με υπομονή, αφοσίωση και ψυχική αντοχή, γίνονται για τα παιδιά τους φροντιστές και συνοδοιπόροι σε ένα ταξίδι με πολλές προκλήσεις. Με τη σκέψη, ότι δεν υπάρχει “σωστός” τρόπος να είσαι γονιός, αλλά ότι η γονεϊκότητα χτίζεται καθημερινά με κόπο, σιωπηλές αγωνίες και μικρές καθημερινές νίκες. Αναγνωρίζοντας την κούραση που συχνά συνοδεύει αυτή την καθημερινότητα και την ανασφάλεια του να μην έχεις όλες τις απαντήσεις, αλλά να συνεχίζεις με όποιον τρόπο μπορείς να είσαι εκεί, κάνοντας ό,τι μπορείς -αυτό που φαίνεται, αλλά και αυτό που δεν φαίνεται.
Η ημέρα ξεκίνησε με την προσέλευση των γονέων των μαθητών τριών μας, τους οποίους υποδέχτηκαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και με τους οποίους συνομίλησαν αρχικά η Διευθύντρια, κα Τσούγκρα Μαρία, η ψυχολόγος κα Τσιντζήρα Ελένη και η κοινωνική λειτουργός, κα Τέζα Αικατερίνη, σχετικά με την γονεϊκότητα και την συμβολή των γονιών στην εκπαίδευση και την γενικότερη πορεία των μαθητών/τριών μας. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες μας προσέφεραν στους γονείς τους λουλούδια από το εργαστήρι γεωπονίας και κάρτες που είχαν φτιάξει οι ίδιοι/ες, για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους προς αυτούς, καθώς και κεράσματα που είχαν ετοιμαστεί με την βοήθεια του ΕΒΠ του σχολείου. Αργότερα, η σκυτάλη δόθηκε στην Κινητή Μονάδα Μαγνησίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας του φορέα ΔΙΟΔΟΣ ΑμΚΕ, την οποία είχαμε προσκαλέσει για να συζητήσει με γονείς και εκπαιδευτικούς για τον τρόπο που μπορούν να ενισχύσουν την ψυχική τους ανθεκτικότητα. Ο ψυχολόγος, κος Χουστουλάκης Γιώργος, η κοινωνική λειτουργός, κα Στέλλα Κουτσιμπέλα και η ειδική παιδαγωγός, κα Χρύσα Ψωμούλια, μοιράστηκαν μαζί μας σημαντικά στοιχεία σχετικά με την ψυχική ενδυνάμωση των οικογενειών και των εκπαιδευτικών ατόμων με αναπηρία, ανοίγοντας έναν εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ μας και προσφέροντας σε όλους τους παρευρισκόμενους ερεθίσματα να σκεφτούν πιθανούς τρόπους αλληλο- κατανόησης και καλύτερης συνεργασίας, αφήνοντας σε όλους ένα αίσθημα σύνδεσης, φροντίδας και κοινού σκοπού.
Ευχαριστούμε θερμά την Κινητή Μονάδα Μαγνησίας για την σημαντική συνεισφορά της στην ημέρα αυτή και ευχόμαστε να δοθούν ευκαιρίες και για επόμενες συνεργασίες! Ευχαριστούμε, επίσης, θερμά όλους τους γονείς, που με την παρουσία τους έδωσαν νόημα στην ημέρα αυτή!
Ευχαριστούμε τέλος και όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες που δίνουν νόημα στους ρόλους μας- γονέων και εκπαιδευτικών- και μας υπενθυμίζουν καθημερινά, με τον δικό τους τρόπο, τους λόγους για τους οποίους συνεχίζουμε όλοι μαζί την προσπάθειά μας.

504358737 674359022150331 1640935436929884042 n504587602 674359345483632 7626101494571860586 n504156205 674359192150314 6356252643471942000 n 504387614 674359155483651 872232312256148990 n 504761962 674359392150294 3446604890382071095 n 504643279 674359232150310 1523450421657847195 n

Δράση για την ενίσχυση της ΦΛΟΓΑΣ

Συμμετοχή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού σε δράση για την ενίσχυση της ΦΛΟΓΑΣ
Την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025, το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αλμυρού συμμετείχε στην δράση που διοργάνωσε το 12ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου για την ενίσχυση της ΦΛΟΓΑΣ. Η δράση «Απλώνω Ευτυχία», η οποία ξεκίνησε από την Κύπρο και έχει τα τελευταία χρόνια διοργανωθεί με επιτυχία σε πολλά σχολεία της χώρας μας, ενεργοποιεί τους μαθητές να σκεφτούν γύρω από την ΕΥΤΥΧΙΑ αλλά και τις αξίες της ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ και του ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να τα κάνουν πράξη.
Στα πλαίσια της δράσης αυτής, που στο σχολείο μας συντόνισε η εργοθεραπεύτρια, κα Γιωτοπούλου Ειρήνη και στην υλοποίηση της οποίας συνδράμαν ενεργά η ψυχολόγος, Τσιντζήρα Ελένη, η λογοθεραπεύτρια, Κουρούπη Ελένη και η κοινωνιολόγος, Κασσίδη Χριστίνα, οι μαθητές/τριες μας είχαν την ευκαιρία να σκεφτούν, με την βοήθεια του παραμυθιού «Τη νύχτα που τα φώτα άναψαν», γύρω από το τι μας κάνει ευτυχισμένους και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τόσο τον εαυτό μας όσο και τους άλλους να γίνουμε ευτυχισμένοι μέσα από μικρές, καθημερινές δράσεις και επιλογές. Στη συνέχεια, φτιάξαμε στο νου εικόνες που συνδέονται με την ευτυχία και τις αποτυπώσαμε στο χαρτί. Τελικός στόχος ήταν να ζωγραφιστούν οι εικόνες αυτές σε άσπρα μπλουζάκια, τα οποία με την βοήθεια των γονέων συγκεντρώσαμε στο σχολείο μας, ώστε να σταλούν στο «ΑΠΛΩΜΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ» που διοργάνωσε το 12ο Δ.Σ. Βόλου, μετά από την ευγενική παραχώρηση μιας όμορφης γωνιάς στο προαύλιο του σχολείου που φιλοξένησε τα έργα μας. Οι μαθητές/ τριές μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δράση, επιδεικνύοντας ιδιαίτερη επιμονή και όρεξη να ζωγραφίσουν τα μπλουζάκια και περηφάνια που αυτά θα «ταξίδευαν» στον Βόλο και θα προσέφεραν μια μικρή δόση ευτυχίας στα παιδιά της ΦΛΟΓΑΣ. Τους/τις ευχαριστούμε θερμά για όλες τις όμορφες εικόνες που αποτύπωσαν, δίνοντας ένα ιδιαίτερο χρώμα στη δράση αυτή!
Ευχαριστούμε θερμά και την Διευθύντρια του 12 ου Δ.Σ. Βόλου, κα Σταυράκη Ευαγγελία, την εκπαιδευτικό, κα Γεωργαλή Δήμητρα που συντόνιζε τη δράση, την εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας, κα Κατούνη Άννα που διευκόλυνε την μεταξύ μας διασύνδεση καθώς και όλο τον Σύλλογο Διδασκόντων του που μας φιλοξένησαν στο χώρο τους κάνοντας με τον τρόπο αυτό εφικτή και την δική μας συμμετοχή.
503737823 674347252151508 9078440967037606501 n 503801809 674346862151547 7353519151277993633 n 503853778 674346488818251 2086704401838434464 n 504024708 674347302151503 635518071756952822 n 504665388 674346482151585 7164230610365710725 n 503353469 674347218818178 6377735817869439557 n 503425866 674347025484864 4885239926166733808 n 503444144 672152775704289 2354765908604904294 n 1 503495826 674346948818205 7649913787668436637 n 503501289 674347278818172 6917028018412381940 n