ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗΣ

Οι μαθητές μας φύτεψαν όμορφα λουλούδια στα παρτέρια της αυλής μας… Συγχαρητήρια στο εργαστήριο κηπουρικής που ανέλαβε αυτή τη δράση…!!!


Φόρτωση PDF…