Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές μία σφαιρική αντίληψη των λειτουργιών του Η/Υ, ανάλογο με τις ιδιαίτερες δυνατότητές τους και σε εύρος όσο το δυνατόν μεγαλύτερο.
Να αποκτήσουν δεξιότητες και γνώσεις χειρισμού προγραμμάτων γενικού χαρακτήρα αλλά και να ενδυναμώσουν την μεθοδικότητά τους.
Οι μαθητές εξοικειώνονται με τους υπολογιστές μαθαίνοντας τον χειρισμό τους. Διδάσκονται επεξεργασία κειμένου, χρήση λογιστικού φύλλου, παρουσιάσεις.
Επίσης εφαρμόζουν πολλές από τις γνώσεις άλλων μαθημάτων στον Η/Υ. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται σαφής η διαθεματικότητα του μαθήματος της πληροφορικής.
Τέλος χρησιμοποιείται λογισμικό για την ακρόαση του κειμένου της οθόνης για τα άτομα που δεν μπορούν να δουν αυτό που γράφουν ή αναζητούν στο διαδίκτυο.
Οι μαθητές επιδιώκεται:
· Να μάθουν να αναγνωρίζουν, να κατονομάζουν, να καταδεικνύουν και να περιγράφουν τη λειτουργία των κυριότερων φυσικών μονάδων ενός τυπικού υπολογιστικού συστήματος (κεντρική μονάδα, πληκτρολόγιο, ποντίκι, οθόνη, ηχεία, εκτυπωτής).
· Να αντιληφθούν την σηµασία του Η/Υ να πληροφορηθούν για τις εφαρμογές των Η/Υ στην καθημερινή ζωή και στους εργασιακούς χώρους, αλλά να κατανοήσουν και τις επιπτώσεις από την αλόγιστη χρήση τους.
· Να χειρίζονται το Λειτουργικό σύστηµα, να μπορούν να χρησιμοποιούν τη ζωγραφική, έναν επεξεργαστή κειμένου και ένα λογιστικό φύλλο, να αποκτήσουν την ικανότητα να δημιουργούν µια παρουσίαση, και προγράµµατα πολυµέσων.
· Να γράφουν στον Η/Υ σε γλώσσα Braille (σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών).
· Να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή ως μέσο επικοινωνίας (ηλεκτρονική αλληλογραφία).
· Να γνωρίσουν τρόπους για την αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο ώστε να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε νέες πηγές γνώσης.
· Να μπορούν να αναπτύσσουν δεξιότητες μέσω συγκεκριμένων εργασιών ανά μικρές ομάδες ή και ατομικά.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή