Που κρύβεται η Υψιπύλη

Το σχολείο μας συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Που κρύβεται η Υψιπύλη;”. Το σχολικό έτος 2023 -2024 αφορά το τρίτο κεφάλαιο του κύκλου του προγράμματος, που εμβαθύνει στην προϊστορική και αρχαία Λήμνο. Οι μαθητές μεταξύ άλλων, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές επισκέψεις στους αρχαιολογικούς χώρους της Πολιόχνης και της Ηφαιστείας αλλά και στα εργαστήρια ψηφιακής φωτογραφίας και δημιουργίας podcast.
Οι εκπαιδευτικοί που συντονίζουν το πρόγραμμα είναι: ο Καρκανιάς Χ., η Μαμέλη Θ., η Μοναχού Χ.
1η Δράση. 24 Ιανουαρίου 2024. Η εκδρομή μας σήμερα ήταν πολυυυυυυύ μακρινή και πολύ σπουδαία! Ταξιδέψαμε στην προϊστορική Λήμνο, στην Πολιόχνη και το Κουκονήσι, είδαμε, ακούσαμε, αγγίξαμε κι αφήσαμε τη φαντασία μας να ζωντανέψει εικόνες του χθες, με τη βοήθεια των Georgia Tampakopoulou, Μαρία Παπαπαναγιώτου και Rafail Giannelis. Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον, οι εκπαιδευτικοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.
Για το Κεφ. ΙΙΙ του προγράμματος “Πού κρύβεται η Υψιπύλη;” η Places & Traces συμπράττει με το Mediterranean Institute for Nature and Anthropos. Συμμετέχουν εκτός από το σχολείο μας 9 σχολεία της Λήμνου: 1ο και 3ο ΔΣ Μύρινας, ΔΣ Ν. Κούταλης, Ειδικό ΔΣ Καλλιθέας, Γυμνάσια Λιβαδοχωρίου, Μούδρου και Μύρινας, ΓΕΛ Μύρινας και Μούδρου.
1 5 2 4
2η Δράση. 9 Φεβρουαρίου 2024. Οι μαθητές μας σήμερα επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο του Καβειρίου κι έμαθαν για τη μυθολογική διάσταση του χώρου, τη ρυμοτομία του, τη σύνδεσή του με αντίστοιχα ιερά και μυστήρια, και με τη γειτονική πόλη της Ηφαιστίας.
1 1  2 1 2.13 1
https://blogs.sch.gr/eeeekrepan/files/2024/02/Υψιπύλη_ΚεφΙΙΙ_Περίπατοι_ΔΤ-1.pdf
3η Δράση. 15 Απριλίου 2024. Ολοκληρώθηκε αυτή τη βδομάδα και το τελευταίο μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος “Που κρύβεται η Υψιπύλη, κεφάλαιο III”. Σε αυτή τη φάση του προγράμματος οι μαθητές μας είχαν τη χαρά να συμμετέχουν σε βιωματικά εργαστήρια αλλά και σε μια διαδικτυακή συνάντηση με θέμα την αυλή πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας που πραγματοποιήθηκαν από τον κ Ραφαήλ Γιαννέλη από το MedINA. Πιο συγκεκριμένα στα βιωματικά εργαστήρια οι μαθητές φύτεψαν σπόρους από τοπικές ποικιλίες και ζύμωσαν ψωμί με παραδοσιακά προϊόντα Λήμνου.
2 3 4 3 6 7 437795756 1207164943600805 4546386798612560885 n3 35 1