Μετά από συζήτηση με το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και την μελέτη των διαγνώσεων των μαθητών, καθώς και την εκτίμηση των ιδιαίτερων εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η κατασκευή ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού προσαρμοσμένου στις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται στο ΕΕΕΕΚ θα ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο.
Με γνώμονα την ενίσχυση συγκεκριμένων δεξιοτήτων σε κάθε μαθητή ή ανά ομάδα μαθητών καταλήξαμε ότι στο παιχνίδι πρέπει να προστεθούν ερωτήσεις που να αφορούν πέραν των γνώσεων και δεξιότητες ή ενέργειες που θα πρέπει να εκπληρώσουν οι μαθητές ώστε να «προχωρήσουν» στο παιχνίδι. Η σκέψη είναι ότι το παιχνίδι θα λειτουργήσει ως κίνητρο για τους μαθητές και θα αυξήσει την εμπλοκή τους σε μαθησιακές δραστηριότητες.
Ο κάθε μαθητής ρίχνει το ζάρι και προχωράει αντίστοιχα βήματα στο ταμπλό. Κάθε φορά πρέπει να απαντήσει σωστά σε μία ερώτηση για να μπορέσει να ξαναπαίξει. Με τον τρόπο αυτόν με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο οι μαθητές εμπλέκονται και αξιοποιούν τις δεξιότητές τους ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν και καινούργιες. Ο συναγωνισμός μεταξύ τους λειτουργεί ως κίνητρο και αυξάνει το βαθμό εμπλοκής, ενώ δίνει και στους εκπαιδευτικούς ένα πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο.








