Με έναν ιδιαίτερα δημιουργικό, συγκινητικό και βιωματικό τρόπο επέλεξαν να τιμήσουν την Παγκόσμια Ημέρα Γης (22 Απριλίου)οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Ιεράπετρας. Μέσα από μια σειρά από οργανωμένες δράσεις στον χώρο του σχολείου, τα παιδιά ήρθαν σε άμεση επαφή με τη φύση, διασκέδασαν και έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα ελπίδας και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι σχολικές αίθουσες και η αυλή γέμισαν με χαμόγελα, μουσική και δημιουργία. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές:
- Τραγούδησαν και ένωσαν τις φωνές τους για τον πλανήτη.
- Έμαθαν για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το φροντίζουμε.
- Εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους ζωγραφίζοντας και κάνοντας κατασκευές με έμπνευση από τα χρώματα της φύσης.
- Λέρωσαν τα χέρια τους με χώμα, φυτεύοντας νέα φυτά και δίνοντας ζωή στον κήπο του σχολείου μας.
Μέσα από αυτές τις βιωματικές εμπειρίες, τα παιδιά δεν έγιναν απλώς θεατές, αλλά ενεργοί προστάτες του πλανήτη, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη για το περιβάλλον δεν γνωρίζει όρια.
Το δικό τους, ξεχωριστό μήνυμα που αντηχεί στις καρδιές όλων μας είναι:
«Η Γη είναι το σπίτι όλων μας. Την αγαπάμε, τη φροντίζουμε και την προστατεύουμε κάθε μέρα, με μικρές πράξεις που κάνουν μεγάλη διαφορά. Μαζί μπορούμε να κρατήσουμε τον κόσμο μας καθαρό, όμορφο και ζωντανό!»











