Συμμετοχή σε Μουσικό Φεστιβάλ
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ερμιονίδας συμμετείχε στο μουσικό φεστιβάλ, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα γεμάτο μουσική.
Η μουσική αποτελεί ένα πολύτιμο μέσο έκφρασης, επικοινωνίας και δημιουργίας για τους μαθητές των ειδικών σχολείων. Μέσα από τον ρυθμό, το τραγούδι και τη μουσική αλληλεπίδραση, ενισχύονται κοινωνικές, συναισθηματικές και γνωστικές δεξιότητες, ενώ παράλληλα καλλιεργείται η αυτοπεποίθηση και η συμμετοχή. Η παρουσία της μουσικής στην εκπαιδευτική διαδικασία προσφέρει ευκαιρίες για συνεργασία, χαρά και δημιουργική έκφραση, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες κάθε παιδιού και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Ήταν μεγάλη μας τιμή να συμμετέχουμε στο μουσικό φεστιβάλ των ειδικών σχολείων, το οποίο διεξάγεται για πρώτη χρονιά και θα συνεχιστεί. Μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε τόσα πολλά!





