Σε κλίμα συγκίνησης και χαράς πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 η καθιερωμένη εορτή λήξης του σχολικού έτους. Την έναρξη εορτής έκανε ο Διευθυντής του σχολείου κος Παναγιώτης Σταμάτης, αναφερόμενος στη σχολική χρονιά που πέρασε. Σύντομο χαιρετισμό απηύθυναν ο Δήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας κος Ιωάννης Γεωργόπουλος, ο προϊστάμενος ΚΕΔΑΣΥ Αργολίδας κος Γεώργιος Μιχαλόπουλος, η Δ/ντρια…Συνέχεια ανάγνωσης Εορτή λήξης σχολικού έτους
