Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου με την αρωγή του Διευθυντή, κ. Ιωάννη Νικήτα και τη βοήθεια των εκπαιδευτικών εικαστικών, κ. Ελένης Παυλίδου και κ. Πασχαλιάς Κερεφιάδου, ζωγράφισαν δύο κάδους απορριμμάτων με ζωγραφιές που απεικονίζουν τις ομορφιές της Χίου. Η συγκεκριμένη εικαστική ενέργεια αποδεικνύει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για την πραγματοποίηση ανάλογων δράσεων με στόχο την ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης των παιδιών. Ο Δήμαρχος Χίου, κ. Σταμάτης Κάρμαντζης και ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, κ. Παναγιώτης Αναγνώστου, εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στους μαθητές και εκπαιδευτικούς του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου και χαιρετίζουν όλες τις δράσεις δημιουργικότητας και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης της νέας γενιάς.
Οι κάδοι άμεσα θα τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία της πόλης μας.
Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Μονοδέντρι

Την Τετάρτη 26/5/2021 τα παιδιά συνοδεία των εκπαιδευτικών πραγματοποίησαν εκδρομή στην περιοχή Μονοδέντρι της Χίου. Με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού κ. Ράπτη μίλησαν για την ιστορία των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων και για τα αθλήματα των νεότερων Ολυμπιακών Αγώνων. Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε ομάδες και διαγωνίστηκαν στα “μπότσια – boccia”. Όλοι οι συμμετέχοντες πήραν ένα στεφάνι από ελιά φτιαγμένο από τους εκπαιδευτικούς ως σύμβολο ειρήνης και ευγενής άμιλλας.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Εκδρομή στο Μονοδέντρι

Εκπαιδευτική Εκδρομή – Ο κάμπος

Τα παιδιά του σχολείου συνοδευόμενα από του εκπαιδευτικούς επισκέφτηκαν ένα από τα εντυπωσιακά αξιοθέατα του Κάμπου της Χίου (citrus). Με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού κ. Αποστολίδη ξεναγήθηκαν στο μουσείο και το περιβόλι και ενημερώθηκαν σχετικά με την αρχιτεκτονική και την ιστορία του κτήματος και γενικότερα του κάμπου της Χίου.

Στη συνέχεια πήραν πρωινό στην καφετέρια που λειτουργεί εντός του κτήματος ( to perivoli) και απόλαυσαν την ηρεμία την ιδιαίτερη αισθητική ομορφιά του περιβολιού.

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Εκδρομή – Ο κάμπος

Ευχές για Καλό Πάσχα

Το ΕΕΕΕΚ Χίου, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του εύχονται σε όλους Καλό Πάσχα με υγεία και Καλή Ανάσταση!!

Δημοσιεύθηκε στη Ανακοινώσεις, Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχές για Καλό Πάσχα

Δώρα για το Πάσχα

Το Πάσχα είναι μια ιδιαίτερη γιορτή. Γιορτή της ανιδιοτελούς αγάπης και της ελπίδας. Φέτος το ΕΕΕΕΚ Χίου και οι εκπαιδευτικοί αποφάσισαν να χαρίσει χαρά στους μαθητές. ‘Έτσι όλοι μαζί έβαψαν και στόλισαν πήλινα αυγά από τ’ Αρμόλια της Χίου και αφού τα γέμισαν με σοκολατένια αβγουλάκια, πασχαλίτσες και κόκκινα  αυγά τα χάρισαν στα παιδιά και τους εγχύθηκαν Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εργαστήριο Εικαστικών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δώρα για το Πάσχα

Πασχαλινά αυγά

Το βάψιμο των αυγών τη Μεγάλη Πέμπτη είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα έθιμα του Πάσχα. Τα αβγά βάφονται την Μεγάλη Πέμπτη η οποία είναι η ημέρα του Μυστικού Δείπνου, όπου ο Χριστός πρόσφερε στους μαθητές του άρτο και κρασί ως συμβολισμό για το σώμα Του και το αίμα Του.

Τα κόκκινα αυγά αποτελούν σύμβολο της γονιμότητας και της αρχής ενός νέου κύκλου ζωής.

Υπάρχουν διάφορες εκδοχές σχετικά με το βάψιμο των κόκκινων αυγών. Σύμφωνα με μία από αυτές η Παναγία πήρε ένα καλάθι αυγά και τα πρόσφερε στους φρουρούς Του Υιού της, ικετεύοντάς τους να μην τον βασανίσουν. Όταν τα δάκρυά της έπεσαν πάνω στα αυγά, τότε αυτά βλάφτηκαν κόκκινα.

Λένε ακόμα πως το αυγό συμβολίζει τον τάφο του Χριστού που ήταν ερμητικά κλειστός, όπως το περίβλημα του αυγού, αλλά έκρυβε μέσα του τη «Ζωή», αφού από αυτόν βγήκε ο Χριστός και αναστήθηκε.

Πιστό στα έθιμα και στις παραδόσεις το Εργαστήρι Τουριστικών έβαψε τα κόκκινα αυγά νωρίτερα μιας και τη Μεγάλη Εβδομάδα τα σχολεία παραμένουν κλειστά ! Μπορεί να μην τα τσουγγρίσαμε όμως η διαδικασία του βαψίματος των κόκκινων αυγών και οι ιστορία του εθίμου σίγουρα τράβηξαν το ενδιαφέρον των παιδιών!

Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εργαστήρι Τουριστικών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινά αυγά

Παιχνίδι

Τώρα που ο καιρός το επιτρέπει βγήκαμε να απολαύσουμε τον ανοιξιάτικο ήλιο και να παίξουμε ένα επιτραπέζιο (τύπου φιδάκι) που τα παιδιά δημιούργησαν στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα την προστασία από τον covid19.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδι

Πασχαλινά Κουλουράκια

Πάσχα χωρίς κουλουράκια δε γίνεται… έτσι τα παιδιά στο Εργαστήριο Τουριστικών με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού κυρίας Γρηγοριάδου έφτιαξαν υπέροχα κουλουράκια και μύρισε Πάσχα όλο το σχολείο! Συγχαρητήρια!!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά, Εργαστήρι Τουριστικών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχαλινά Κουλουράκια

Τσουρεκάκια

Τα παιδία του εργαστηρίου Τουριστικών ετοίμασαν πασχαλινά τσουρεκάκια. Πραγματικά δεν ήταν μόνο όμορφα αλλά και νόστιμα!

Δημοσιεύθηκε στη Εργαστήρι Τουριστικών | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τσουρεκάκια

Επίσκεψη στη Δασκαλόπετρα

Οι μαθητές του σχολείο συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς και το βοηθητικό προσωπικό εμπιστεύτηκαν την περιοχή της Δασκαλόπετρας  έκαναν μικρής έκτασης δραστηριότητες και στη συνέχεια έκαναν πεζοπορία στην ιστορική περιοχή πέτρα του Ομήρου ακολουθώντας και τηρώντας τα μέτρα προστασίας από τον Κορονοϊό.

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στη Δασκαλόπετρα