
Στις 02/02/2022 το σχολείο μας επισκέφθηκε η υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε Χίου κυρία Στέλλα Τσιροπινά, για προγραμματισμένη ενημέρωση σχετικά με τα Σχέδια Δραστηριοτήτων που υλοποιούνται φέτος στο σχολείο μας.
Η κυρία Τσιροπινά επισκέφθηκε τους χώρους και τα εργαστήρια του σχολείου μας και ενημερώθηκε για την πορεία των δραστηριοτήτων που υλοποιούνται στο σχολείο μας, ενώ μας παρείχε ανατροφοδότηση και χρήσιμες πληροφορίες.
Μετά την επίσκεψή της στο σχολείο μας ανάρτησε ένα μήνυμα όλα αγάπη για το σχολείο μας, τα παιδιά μας και εμάς αναγνωρίζοντας τις προσπάθειές μας και την μοναδικότητα των μαθητών μας. (όπως παρατίθεται παρακάτω)
Την ευχαριστούμε πολύ και ελπίζουμε να συνεχίσει να μας επισκέπτεται όπως πράττει όλα αυτά τα χρόνια!!
“Έξω έριχνε καρεκλοπόδαρα, αλλά εκεί μέσα ήταν ΖΕΣΤΑ: στο Ε. Ε. Ε. ΕΚ. Χίου. Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σημαίνουν τα αρχικά. Εμένα αυτά τα αρχικά μού κάνουν πιο πολύ σε: Εργαστήριο Ειδικής Ευαισθησίας και Έκφρασης… Γιατί περιλαμβάνουν έναν ασύλληπτο μόχθο από τα παιδιά-μαθητές με τις ειδικές δεξιότητες και ανάγκες και μία κατακλυσμιαία αγάπη από την πλευρά των καθοδηγητών δασκάλων τους. Που μετουσιώνεται σε υπομονή, επιμονή, υποστήριξη, έργα. Αν μια φορά στο τόσο, όλοι – μα όλοι – περνούσαμε από αυτό το σχολείο (και από κάθε τέτοιο σχολείο) για να παρακολουθήσουμε την καθημερινότητα ενός οποιουδήποτε πρωινού του, είμαι σίγουρη ότι πολλά, μα πάρα πολλά πράγματα θα τα επαναπροσδιορίζαμε. Τα κυριότερα από αυτά : προσπάθεια, ευγνωμοσύνη, ικανοποίηση, αντοχή και, φυσικά, το ίδιο το περιεχόμενο της (πραγματικής) ευτυχίας…”
