Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Αγίου Αθανασίου για τη γενναιόδωρη χορηγία σε καρέκλες και παγκάκια προς το σχολείο μας.
Η πολύτιμη προσφορά τους συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών μας και στην αναβάθμιση του σχολικού περιβάλλοντος.
Η διαρκής στήριξη και η συνεργασία του Συλλόγου αποτελούν σημαντικό αρωγό στο έργο του σχολείου μας και αξίζουν τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες.



