Οι καθηγητές και οι μαθητές
του σχολείου στέλνουν
τις πιο ζωγραφιστές ευχές
για ένα καλοκαίρι γεμάτο ήλιο, χαμόγελα
και ατελείωτες περιπέτειες!
Καλή ξεκούραση και… ραντεβού τον Σεπτέμβρη
με ακόμα περισσότερη δημιουργικότητα!
Πηγή εικόνας: Ντούρμα Ι. Αικατερίνη
