Υποστήριξη

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Η Λογοθεραπευτική υποστήριξη πραγματοποιείται επιλέγοντας και χρησιμοποιώντας διδακτικές – λογοπεδικές μεθόδους και προγράμματα προσαρμοσμένα και αποτελεσματικά για τις ατομικές ανάγκες του κάθε παιδιού που παρακολουθεί την αγωγή. Εξατομικευμένα ή σε μικροομάδες διατηρώντας τον αριθμό των περιστατικών ως ένα τέτοιο όριο που να επιτρέπεται η παροχή εξατομικευμένης εκπαίδευσης, καταγράφοντας συστηματικά τους λογοθεραπευτικούς στόχους και την πρόοδο που επιτυγχάνεται και αξιολογώντας τα αποτελέσματα. Ο Λογοθεραπευτής συνεργάζεται με τις άλλες ειδικότητες τόσο σε επίπεδο της αρχικής διάγνωσης και τακτικής επαναξιολόγησης όσο και στο επίπεδο της θεραπευτικής παρέμβασης.

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Ο φυσιοθεραπευτής έχει την κλινική αυτονομία και πείρα για να αποφασίσει την καλύτερη θεραπεία για τα παιδιά, εξασφαλίζει την ομαλή αποκατάσταση προβλημάτων τα οποία προέρχονται από ασθένειες και ειδικές παθήσεις , με σκοπό την ένταξη του ατόμου στο κοινωνικό περιβάλλον. Ανταποκρίθηκε λοιπόν στις ανάγκες των παιδιών για κινητική ανεξαρτησία και υποστήριξε τη δυνατότητα τους να στέκονται και να κινούνται βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής τους.

Η προσαρμογή των θεραπευτικών τεχνικών στο ειδικό πρόβλημα κάθε παιδιού και ένα σύγχρονο θεωρητικό υπόβαθρο , αποτελούν εφόδια για την καθημερινή εργασία. Επιτυγχάνεται όσον το δυνατόν καλύτερη υποστήριξη της σωματικής και ψυχικής ηρεμίας. Το πρόγραμμα κινησιοθεραπείας στη θεραπευτική πισίνα του ΚΕΚΥΚ ΑΜΕΑ, ολοκλήρωσαν το έργο του.


ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Στο ΕΕΕΕΚ Αγρινίου παρέχεται ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών μέσω της συμβουλευτικής σε ατομική και μικροομαδική βάση. Η ψυχολόγος έχει ατομικές συναντήσεις με κάθε μαθητή, επικοινωνία και συνεργασία με την οικογένεια προκειμένου να καταρτήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης ανάλογα με τις ανάγκες κάθε μαθητή.

Η συμβουλευτική περιλαμβάνει τα εξής:

  • Αυτογνωσία- ενίσχυση αυτοεκτίμησης
  • Καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων
  • Αναγνώριση, έκφραση και χειρισμό των συναισθημάτων
  • Επίλυση προβλημάτων – συγκρούσεων
  • Λήψη αποφάσεων και ενίσχυση της αποφασιστικής συμπεριφοράς
  • Δικαιώματα –υποχρεώσεις
  • Ενίσχυση κινήτρου μάθησης και συνεργατικής διάθεσης
  • Παρέμβαση στην κρίση.Σε τακτά χρονικά διαστήματα γίνεται αξιολόγηση και ενημερώνεται

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

  • Ατομική και ομαδική υποστήριξη μαθητών σε συντονισμένες προσπάθειες με την οικογένεια.
  • Καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων
  • Συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την παραπομπή των μαθητών
  • Ενημέρωση για δυνατότητες – προοπτικές μετά το ΕΕΕΕΚ

Συμβουλευτική γονέων ενδυνάμωση του ρόλου τους ως γονείς και ως συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Κατηγορίες: Γενικά. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση