Αρχική » Προγραμματισμός » 1. Η γατούλα συστήνεται

1. Η γατούλα συστήνεται

Πατήστε στη σημαία και δείτε την γατούλα (αντικείμενο στο Scratch) να εξηγεί μερικές από τις δυνατότητές της …


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Δραστηριότητα #1: Ήρθε η ώρα να γράψετε το πρώτο σας σενάριο.

Διαλέξτε ένα αντικείμενο (εικόνα1) και γράψτε ένα σενάριο όπου το αντικείμενο που διαλέξατε (π.χ. γατούλα) θα συστήνεται (βρείτε της ένα όνομα) και θα μας λέει κάποια πράγματα γι’ αυτό. Χρησιμοποιείστε τις εντολές που δίνονται στη βοήθεια (εικόνα2).

Εικόνα1: Επιλογή αντικειμένου
Εικόνα2: Εντολές που θα χρησιμοποιηθούν
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων