Πώς θα καλλιεργήσουμε στα παιδιά τη μαθηματική σκέψη;

Πολλές φορές δεν αρκεί να εξηγήσουμε στο παιδί την πληροφορία που γράφει το βιβλίο ή την εκφώνηση της άσκησης των Μαθηματικών. Αυτό που προέχει είναι να βοηθήσουμε το παιδί να “δει” με το σωστό τρόπο την όλη διαδικασία. Στα Μαθηματικά, για τα περισσότερα παιδιά το κλειδί είναι να καταλάβουν ότι “λύνω μια άσκηση στα Μαθηματικά” συχνά σημαίνει “προσπαθώ ξανά και ξανά, σκέφτομαι τα δεδομένα από την αρχή και δοκιμάζω”. Άρα αυτό που χρειάζεται είναι να καλλιεργήσουμε στα παιδιά τη μαθηματική σκέψη.

Για το σκοπό αυτό σάς προτείνουμε τα εξής:

Συνέχεια του άρθρου ‘Πώς θα καλλιεργήσουμε στα παιδιά τη μαθηματική σκέψη;’ »

Μεγάλοι μαθηματικοί του 20ού αιώνα

Οι μεγαλύτεροι μαθηματικοί στην ιστορία των μαθηματικών είναι… Συνέχεια του άρθρου ‘Μεγάλοι μαθηματικοί του 20ού αιώνα’ »

Διαγωνισμοί στα Μαθηματικά

Υπάρχουν διάφοροι μαθητικοί διαγωνισμοί στα μαθηματικά για όλες τις ηλικίες. Οι περισσότεροι από αυτούς διοργανώνονται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Συνέχεια του άρθρου ‘Διαγωνισμοί στα Μαθηματικά’ »

Μαθηματικά: Επιστήμη ή Εργαλείο;;;

Πολλοί ερευνητές τα τελευταία χρόνια ερίζουν για το αν μπορούμε να συνεχίσουμε να θεωρούμε τα μαθηματικά ως (φυσική) επιστήμη ή αν θα ήταν καλύτερα να τα λαμβάνουμε ως ένα… άπειρο εργαλείο!!! Συνέχεια του άρθρου ‘Μαθηματικά: Επιστήμη ή Εργαλείο;;;’ »