Είναι γνωστό ότι το παιγνίδι είναι μια μορφή εκπαίδευσης. Και υπάρχουν πολλά παιγνίδια που μπορούν να παίξουν οι μαθητές. Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι καθηγήτριες της Σχολής κ. Καραβιώτη και κ. Στεργιοπούλου, που διδάσκουν την αγωγή υγείας στην Α΄ Γυμνασίου. Σχεδίασαν λοιπόν ένα παιγνίδι γνώσεων με κεντρικό θέμα τη διατροφή και ειδικότερα τη σημασία του πρωινού.
Στήσανε λοιπόν την ατμόσφαιρα και παίξανε το παιγνίδι των γνώσεων με δύο ομάδες και τα υπόλοιπα παιδιά να παρακολουθούν. Για να καταλάβετε τι εννοώ δείτε τις φωτογραφίες.
Οι μαθητές το καταυχαριστήθηκαν. Η δε ομάδα που κέρδισε έδειξε ξεκάθαρα τη χαρά της αλλά, έδειξαν και το πόσο σοβαρά είχαν πάρει το παιγνίδι.
Όλη η προσπάθεια θα ηταν μισή αν δεν είχε “πρωινό”. Έτσι – μια και η εκδήλωση έγινε την δεύτερη ώρα – στήθηκε ένας μπουφές με πρωινό… . Οι μερίδες προετοιμάστηκαν με πολύ προσοχή. Χρησιμοποιήθηκαν όλες οι μέθοδοι που μπορούσαν να εξασφαλίσουν την ποιότητα. Ακόμα και γευσιογνωστική ανάλυση χρησιμοποιήθηκε. Για να καταλάβετε τι εννοώ δείτε τις φωτογραφίες.
Η ομάδα προετοιμασίας δούλεψε με ζήλο.
Δοκιμάσανε για να βεβαιωθούν για τη καλή ποιότητα των πρώτων υλών
Δώσανε μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια για να είναι όλα τέλεια
Τα απλώσανε στα τραπέζια αφού τα ετοιμάσανε
Οι υπόλοιποι μαθητές αφήσανε το παιγνίδι και μαζεύτηκαν στο μπουφέ…
και μετά… τα φάγανε, βεβαιώνοντας στη πράξη τη σημασία του πρωινού.
Έτσι θα λέγαμε ότι μάθανε τη σημασία του σωστού πρωινού. Μάθανε όμως και άλλα. Μάθανε να μοιράζονται, μάθανε να δουλεύουν “για τους άλλους” μια και όσοι προετοιμασαν τον μπουφέ δούλεψαν για όλους τους συμμαθητές τους. Στο παιγνίδι οι ομάδες παίξανε για τους συμμαθητές τους και μέσα από αυτό το παιγνίδι μάθανε τη σημασία της εκπροσώπησης των συμμαθητών τους. Και βέβαια φάγανε καλά…
Σίγουρα υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μάθει κανείς. Και τα πράγματα δεν είναι πάντα ότι φαίνεται. Εδώ δεν ήταν μόνο η διατροφή… ήταν και άλλα.
Τη καλησπέρα μου.
Αφήστε μια απάντηση