Παλιότερα οι σχολικές εκδρομές ήταν μια βόλτα, έτσι να πάρουμε αέρα και να ξεκουραστούμε. Οι καιροί άλλαξαν, οι πληροφορίες αυξήθηκαν όπως και οι δυνατότητες. Έτσι οι εκδρομές πλέον έχουν αποκτήσει σκοπό και στόχο.
Εμείς στη Σχολή προσπαθούμε μέσα από τις παιδαγωγικές εξόδους που κάνουμε να πετύχουμε διπλό στόχο. Αφενός να δώσουμε μια αφορμή στους μαθητές μας να δούνε και να μάθουν κάτι νέο. Αφετέρου να έχουν τον ελεύθερο χρόνο για να μπορέσουν να ξεκουραστούν αλλάζοντας παραστάσεις.
Η Τετάρτη ήταν η ημέρα της παιδαγωγικής εξόδου της Σχολής. Ο καιρός εμπόδισε το Γυμνάσιο να βγουν στη προγραμματισμένη έξοδο. Οι “μεγάλοι” του Λυκείου αποφασίσαμε ότι θα μπορούσαμε να πάμε και πήγαμε.
Έτσι ένα μέρος της Β Λυκείου βρέθηκε στο μουσείο του ΟΤΕ. Υπήρχε λόγος… Όλα τα παιδιά έχουν τα κινητά στη τσέπη τους… αλλά τι μεσολάβησε για να έχουν αυτές τις υπερσυσκευές στις τσέπες τους. Οι δυνατότητές τους είναι τέτοιες που πριν δέκα χρόνια πρωταγωνιστούσαν μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Και τώρα είναι κτήμα όλων μας. Μέσα λοιπόν από αυτή τη ξενάγηση μπόρεσαν να κάνουν ένα ταξίδι 3000 ετών από τον Τρωικό πόλεμο μέχρι τις μέρες μας και να δουν πως φτάσαμε από τις φρυκτωρίες στα 3G κινητά. Στην φωτό που ακολουθεί οι μαθητές παρακολουθούν των τρόπο λειτουργίας του υδραυλικού τηλέγραφου στο μουσείο.
Η Γ λυκείου πήγε στο Λαύριο και επισκέφτηκε το μουσείο εκεί. Ας δούμε πως μας παρουσιάζει την επίσκεψη η κ. Σαββινίδου Υποδιευθύντρια του Λυκείου και φιλόλογος της Σχολής.
“Η πολιτιστική μας έξοδος από ανασκαφή στον αρχαιολογικό χώρο του Λαυρίου κατέληξε να είναι πειράματα με ορυκτά και πετρώματα λόγω καμωμάτων του καιρού. Μάθαμε όμως να ξεχωρίζουμε πετρώματα, ορυκτά και μεταλλεύματα, Εντοπίσαμε μέσα από εργασίες που κάναμε όλοι μαθητές και καθηγητές την χρήση αυτών στην καθημερινή ζωή και διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν ορυκτά ακόμη και στα πιάτα που τρώμε, στα είδη υγιεινής, στην ταλκ, στην οδοντόκρεμα αλλά και τα μεταλλεύματα βρίσκονται από τα σκάγια μέχρι και τους πυρηνικούς σταθμούς.
Από αρχαιολόγοι λοιπόν γεωλόγοι. Η γη του Λαυρίου μάς υποδέχτηκε όπως και να ΄χει φιλόξενα.”
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τους μαθητές στο χώρο του μουσείου και πως, συζητάνε, ψάχνουν, παρατηρούν και κυρίως μαθαίνουν και όπως είπε και η κ Σαββινίδου … μαθητές και καθηγητές.
Βλέπετε λοιπόν ότι το ψάχνουμε λιγάκι. Όταν βγαίνουμε μια παιδαγωγική έξοδο έχουμε αιτία, αλλά και plan B που λένε για να αντιμετωπίσουμε τα απρόοπτα. Μόλις έχω πληροφόρηση από τις απισκέψεις των άλλων τμημάτων θα έχετε και εσείς.
Τη καλησπέρα μου.
Αφήστε μια απάντηση