Αφεντούλη Ειρήνη

εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικής

Εθνική Γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821

Απρ 201430

Η παραπάνω δραστηριότητα καλύπτει την ενότητα:

Δημιουργώ και εκφράζομαι με την ζωγραφική

Capture

Περιγράφω τον εαυτό μου

Απρ 201430

Περιγράφω τον εαυτό μου  ( Σενάριο Διδασκαλίας )

Εδώ μπορείτε να βρείτε το φύλλο εργασίας που διανεμήθηκε στους μαθητές.

Παρακάτω παρατίθεται η εργασία των μαθητών ανά τμήμα
(Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα-σύνδεσμο να ανοίξει το αρχείο)

Καταγραφή

 

Capture

Η παραπάνω δραστηριότητα καλύπτει την ενότητα:

Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Ζωγραφίζω για την Κυρά Σαρακοστή

Απρ 201430

 

2ος επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Α “ τάξη:

Δημιουργώ και εκφράζομαι με την ζωγραφική

Capture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εννοιολογική Χαρτογράφηση με Σύννεφα Λέξεων

Μαρ 201421

Σε συνέχεια του προηγούμενου Project “Τα βιβλία της βιβλιοθήκης μας”.

Καντε κλίκ στην παρακάτω εικόνα για να δείτε όλη τη συλλογή wordle.

wordle

Η παραπάνω δραστηριότητα καλύπτει τις ενότητες:

Γνωρίζω το Διαδίκτυο

Υλοποιώ σχέδια έρευνας

“Ο τόπος που ζούμε”

Φεβ 201424

Επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Γ “ τάξη:

 Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες

Η επόμενη δραστηριότητα αφορά την κατασκευή του εννοιλογικού χάρτη της σελίδας 28 του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος Γ” τάξης “ Ο τόπος που ζούμε.

Με την δραστηριότητα αυτή οι μαθητές είναι ικανοί:

  • να δομούν την σκέψη τους
  • να ξεδιαλύνουν έννοιες  και αντικείμενα σχετικά με τον κόσμο που ζούμε
  • να απεικονίζουν συσχετίσεις εννοιών
  • Να κατανοήσουν την διαφορά του κόμβου(που περιγράφει βασικές έννοιες ή ιδέες) και του συνδέσμου (που συνδέει δύο κόμβους και περιγράφει την σχέση μεταξύ τους)

Η παραπάνω δραστηριότητα υλοποιήθηκε με το πρόγραμμα Kidspiration 3.0.

Παρακάτω παρατίθεται δείγμα από τις εργασίες των μαθητών.

“Πρόσκληση σε μία γιορτή”

Φεβ 201415

 

Eνότητα : Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Η επόμενη δραστηριότητα αφορά  μια ωραία πρόσκληση σε μια γιορτή .

Μπορεί να είναι για γενέθλια, ονομαστική γιορτή, για τον ερχομό της Άνοιξης ή για ότι άλλο θέλεις διάλεξαν τα παιδιά της Γ’.

Τα παιδιά πειραματιστήκαν με τα  γράμματα (γραμματοσειρά, μέγεθος, χρώμα) που να ταιριάζουν σε ένα παιδικό πάρτυ.Έβάλαν εικόνες και καλλιτεχνικά γράμματα. Φόντο και μπορντούρα.

Δείτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους.

[slideboom id=920030&w=425&h=615]

Αντιπροσωπευτικές Ζωγραφιές

Φεβ 201415

2ος επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Α “ τάξη:

Δημιουργώ και εκφράζομαι με την ζωγραφική

Καταγραφή

Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή

Φεβ 201415

1ος επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Α “ τάξη:

Στόχος: Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή

Τα παιδιά καλούνται να μάθουν βασικές λειτουργίες διαχειρισης των φορητών υπολογιστων που έχουν στην διάθεση τους. Συγκεκριμένα να ανοίγουν και κυρίως να κλεινουν τον σωστά υπόλογιστη, να μην προβαίνουν σε ενέργειες διαφορετικές  από τις οδηγίες που τους δίνονται και να μην αυτενεργούν. Σε δευτερο στάδιο τονίζεται η ανάγκη της συνεργασίας καθώς καλούνται να μοιραστούν δύο ή και τρία παιδιά έναν υπολογιστή προκειμένου συνεργατικά τα υλοποιήσουν τις εργασίες τους.

Στην συνέχεια εισέρχονται στον κόσμο της πληροφορικής μέσα από ευχάριστα εκπαιδευτικά λογισμικά  ώστε να αποκτήσουν ευχέρεια στο χειρισμό του ποντικιού.Ενδεικτικά λογισμικά αποτελούν τα παρακάτω:

Γραμματάκια Α” – Πού είναι ο Άρης; (πα, πι)

[slideboom id=836026&w=425&h=370]

Φωτόδεντρο: Βρες την λέξη

Capture

Κανόνες Χρήσης Η/Υ στο εργαστήριο Πληροφορικής

Φεβ 201415
(για τους μικρούς μας μαθητές που επισκέπτονται το εργαστήριο για πρώτη φορά!!!)

[slideboom id=681862&w=425&h=370]

 

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Φεβ 201415

Ενότητα : Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Τα παιδιά της Β” και Γ” τάξης Δημοτικού Ιαλυσού στα τελευταία μαθήματα Πληροφορικής για το 2013 έγραψαν στον κειμενογράφο το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη και  έκαναν εισαγωγή μία ζωγραφιά

τους που δημιούργησαν στο πρόγραμμα Tuxpaint κάνοντας χρήση του εργαλείου σφραγίδας.

Απολαύστε στην παρακάτω παρουσίαση τις ευχές τους, τις απαιτήσεις τους και τις

χριστουγεννιάτικες δημιουργίες τους!!!

Capture

« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων