Η παραπάνω δραστηριότητα καλύπτει την ενότητα:
Δημιουργώ και εκφράζομαι με την ζωγραφική
Περιγράφω τον εαυτό μου ( Σενάριο Διδασκαλίας )
Εδώ μπορείτε να βρείτε το φύλλο εργασίας που διανεμήθηκε στους μαθητές.
Παρακάτω παρατίθεται η εργασία των μαθητών ανά τμήμα
(Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα-σύνδεσμο να ανοίξει το αρχείο)
Η παραπάνω δραστηριότητα καλύπτει την ενότητα:
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Γ “ τάξη:
Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
Η επόμενη δραστηριότητα αφορά την κατασκευή του εννοιλογικού χάρτη της σελίδας 28 του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος Γ” τάξης “ Ο τόπος που ζούμε.”
Με την δραστηριότητα αυτή οι μαθητές είναι ικανοί:
Η παραπάνω δραστηριότητα υλοποιήθηκε με το πρόγραμμα Kidspiration 3.0.
Παρακάτω παρατίθεται δείγμα από τις εργασίες των μαθητών.
Eνότητα : Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Η επόμενη δραστηριότητα αφορά μια ωραία πρόσκληση σε μια γιορτή .
Μπορεί να είναι για γενέθλια, ονομαστική γιορτή, για τον ερχομό της Άνοιξης ή για ότι άλλο θέλεις διάλεξαν τα παιδιά της Γ’.
Τα παιδιά πειραματιστήκαν με τα γράμματα (γραμματοσειρά, μέγεθος, χρώμα) που να ταιριάζουν σε ένα παιδικό πάρτυ.Έβάλαν εικόνες και καλλιτεχνικά γράμματα. Φόντο και μπορντούρα.
Δείτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους.
[slideboom id=920030&w=425&h=615]
1ος επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Α “ τάξη:
Στόχος: Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή
Τα παιδιά καλούνται να μάθουν βασικές λειτουργίες διαχειρισης των φορητών υπολογιστων που έχουν στην διάθεση τους. Συγκεκριμένα να ανοίγουν και κυρίως να κλεινουν τον σωστά υπόλογιστη, να μην προβαίνουν σε ενέργειες διαφορετικές από τις οδηγίες που τους δίνονται και να μην αυτενεργούν. Σε δευτερο στάδιο τονίζεται η ανάγκη της συνεργασίας καθώς καλούνται να μοιραστούν δύο ή και τρία παιδιά έναν υπολογιστή προκειμένου συνεργατικά τα υλοποιήσουν τις εργασίες τους.
Στην συνέχεια εισέρχονται στον κόσμο της πληροφορικής μέσα από ευχάριστα εκπαιδευτικά λογισμικά ώστε να αποκτήσουν ευχέρεια στο χειρισμό του ποντικιού.Ενδεικτικά λογισμικά αποτελούν τα παρακάτω:
Γραμματάκια Α” – Πού είναι ο Άρης; (πα, πι)
[slideboom id=836026&w=425&h=370]
Φωτόδεντρο: Βρες την λέξη
[slideboom id=681862&w=425&h=370]
Ενότητα : Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Τα παιδιά της Β” και Γ” τάξης Δημοτικού Ιαλυσού στα τελευταία μαθήματα Πληροφορικής για το 2013 έγραψαν στον κειμενογράφο το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη και έκαναν εισαγωγή μία ζωγραφιά
τους που δημιούργησαν στο πρόγραμμα Tuxpaint κάνοντας χρήση του εργαλείου σφραγίδας.
Απολαύστε στην παρακάτω παρουσίαση τις ευχές τους, τις απαιτήσεις τους και τις
χριστουγεννιάτικες δημιουργίες τους!!!
Αυτός ο χώρος είναι ένα ιστολόγιο της καθηγήτριας της πληροφορικής Αφεντούλης Ειρήνης.
Η Αφεντούλη Ειρήνη διδάσκει στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ιαλυσού.
Εδώ αναρτάται υλικό που αφορά το μάθημα Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.
Καλή πλοήγηση!
Πρόσφατα σχόλια