no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

…των εκπαιδευτικών

Συγγραφέας: | 29 Σεπτεμβρίου, 2008
| 18 σχόλια |

Στόχος της σελίδας αυτής είναι να αποτελέσει ένα χώρο επικοινωνίας των εκπαιδευτικών μεταξύ τους, ένα χώρο που θα ανακοινώνεται νέα που μας αφορούν…

1
Εθνικό Θεματικό Δίκτυο
Κ.Π.Ε. Λαυρίου
“Περιβαλλοντικές διαδρομές στα ίχνη του παρελθόντος αναζητώντας ένα βιώσιμο μέλλον
Λαύριο, Δεκέμβριος 2013
Εισήγηση
“Η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας κατά την αρχαιότητα συνέβαλε στην ορθή διαχείριση του νερού;”

http://kpe-lavriou.att.sch.gr/documents/sem13dec13-14zachariadou.pdf

 

Ένα συνέδριο που νομίζω μας αφορά!!!

Αναγγελία Συνεδρίου

Το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση “Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη”

θα πραγματοποιηθεί στη ΣΥΡΟ στις 8-9-10 Μαίου 2009

Οργανωτές:

Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση     e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu

Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος»

Εκπαιδευτική Πύλη Εκπαιδευτικών Ν. Αιγαίου (http://www.epyna.gr/ 

 …για πληροφορίες στις παραπάνω διευθύνσεις

 __________________________________________________________

***** Ανακοίνωση  στο  www.alfavita.gr

Ψήφισμα των επιμορφούμενων στο β? επίπεδο κατάρτισης στις ΤΠΕ

                                                                                    Αθήνα, 29/9/08

Οι υπογράφοντες εκπαιδευτικοί ΠΕ04 συμμετέχουμε στο σεμινάριο β επιπέδου κατάρτισης στις ΤΠΕ που οργανώθηκε από το ΥΠΕΠΘ για το δίμηνο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2008. Η ποιότητα του σεμιναρίου είναι εξαιρετική, ως προς το διδακτικό της μέρος, χάρη στην άψογη συνεργασία των επιμορφωτών και των επιμορφούμενων. Ωστόσο, η διοργάνωση του σεμιναρίου είναι εντελώς απαράδεκτη, σε βαθμό που προσβάλλει τη νοημοσύνη και την αξιοπρέπειά μας. Με το παρόν ψήφισμα καταγγέλλουμε την απαράδεκτη διοργάνωση και απαιτούμε την άμεση ικανοποίηση των εύλογων αιτημάτων μας.Συγκεκριμένα, το σεμινάριο διεξάγεται επί τρεις ώρες τη φορά, τέσσερις φορές την εβδομάδα, για δύο συνεχείς μήνες. Δεν προβλέπεται καμία ελάφρυνση του διδακτικού μας ωραρίου, την ώρα που τα σχολεία μας βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία, και μάλιστα στην αρχή της χρονιάς, όπου επικρατούν, όπως πάντα, συνεχείς μεταβολές στο πρόγραμμα και στις αναθέσεις, καθώς και αυξημένες διοικητικές και διδακτικές απαιτήσεις. Δεν προβλέπεται κανενός είδους αμοιβή υπερωριακής απασχόλησης, ούτε κανενός είδους οικονομικό κίνητρο για την υπερεργασία μας. Μη θέλοντας να πιστέψουμε ότι οι διοργανωτές δε γνωρίζουν τη δουλειά τους, αναγκαζόμαστε να υποθέσουμε ότι, ενώ εμείς φιλότιμα πασχίζουμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της επιμόρφωσης, εκείνοι είτε μας θεωρούν ρομπότ, είτε απλώς μας περιφρονούν.Κάθε λογικός άνθρωπος θα σχεδίαζε ένα επιμορφωτικό σεμινάριο λαμβάνοντας υπόψη τις αυτονόητες ανθρώπινες ανάγκες των επιμορφούμενων και των επιμορφωτών. Θα έπρεπε να μοιραστούν οι 96 ώρες του σεμιναρίου στη διάρκεια του σχολικού έτους, και όχι να συμπιεστούν απάνθρωπα μέσα σε ένα μόλις δίμηνο, μαζί με την προσωπική μας ζωή και τις αντοχές μας. Θα έπρεπε να προβλέπεται υπερωριακή αμοιβή ή άλλο οικονομικό κίνητρο, καθώς η επιμόρφωση δεν είναι χάρη που μας κάνει το ΥΠΕΠΘ, αλλά υποχρέωση του, και υποχρέωση-δικαίωμα των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τη συνείδησή μας, αλλά και το επίσημο καθηκοντολόγιο.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί και τα αντιπροσωπευτικά μας όργανα έχουμε κατ? επανάληψη υποβάλει στο ΥΠΕΠΘ υπεύθυνες προτάσεις για την επιμόρφωσή μας. Όμως, οι αρμόδιοι του ΥΠΕΠΘ αποφάσισαν και πάλι να αγνοήσουν τις προτάσεις αυτές, και μαζί τους την κοινή λογική. Δημιούργησαν ένα σεμινάριο για λίγους, δηλαδή όσους ελάχιστους αντέξουν στην απίστευτη, άμισθη δίμηνη ταλαιπωρία και συμπίεση του προσωπικού και οικογενειακού χρόνου μας. Με το δέλεαρ της απόκτησης μορίων αξιολόγησης, προσφέρουν επαγγελματική επιμόρφωση υπό μορφή χάρης, προνομίου, δωρεάν εμπορεύματος, για να πιστέψουμε ότι κερδίζουμε κιόλας. Όμως, όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε καλά τι σημαίνει η αξιολόγηση-χειραγώγηση: μια διάτρητη διαδικασία, από την οποία δεν ξεχωρίζουν οι αξιότεροι. Χαρίζουμε, λοιπόν, τα μόρια-«κίνητρο» στους διοργανωτές.

Απαιτούμε:

1.       Αναδιοργάνωση του υπόλοιπου σεμιναρίου ώστε να γίνεται μία η δύο φορές την εβδομάδα, με αντίστοιχη απαλλαγή από διδακτικά καθήκοντα.

2.       Οικονομική αποζημίωση για τις ώρες υπερωριακής απασχόλησης. Η επιμόρφωση είναι εργασία, και όχι χόμπι, ούτε προνόμιο, ούτε εμπόρευμα.

Οι μετέχοντες εκπαιδευτικοί (ακολουθούν υπογραφές, στη διάθεση οποιουδήποτε τις ζητήσει)

——————————————————————————————

Ένα ενδιαφέρον άρθρο στην ιστοσελίδα: http://www.telemath.gr/mathematical_articles/index.php  Δέκα βασικά ερωτήματα σχετικά με την χρήση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των Μαθηματικών (Αρχείο PDF).

κάτω από: Γενικά

18 σχόλια

  1. Από: ΙΩΑΝΝΗΣ-ΕΛΕΗΜΩΝ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ στο 1 Οκτωβρίου, 2008 στις 07:37      

    Μπας και τους λείπει το μεράκι;

  2. Από: dzaxar στο 3 Οκτωβρίου, 2008 στις 09:48      

    Μπας και το έχασαν στο δρόμο;
    Αναρωτιέμαι γιατί μερικοί έχουν μόνο μεράκι και κάποιοι άλλοι μεγάλες τσέπες;
    Μήπως φταίνε οι πρώτοι που δεν έχουν μεγάλες τσέπες;

Αφήστε μια απάντηση

Κατηγορίες