«

»

Νοέ 09 2015

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Όταν η δυσαρέσκεια στο γραφείο σας «χτυπάει» την πόρτα

jobburnoutΈνας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους στόχους των εταιρειών είναι να δημιουργήσουν σταθερές σχέσεις με τους εργαζόμενους τους και να καταφέρουν με αυτό τον τρόπο να τους διατηρήσουν εντός οργανισμού.

Πώς θα το καταφέρουν αυτό; Δημιουργώντας τέτοιες συνθήκες εργασίας, ώστε η καθημερινότητα τους να είναι ευχάριστη και να θέλουν να πηγαίνουν στη δουλειά τους με όρεξη και να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.

Έτσι, οι επιχειρήσεις επενδύουν περισσότερο χρόνο, προσπάθεια, έρευνα και χρήματα ώστε να δημιουργήσουν αυτές τις υποδομές που θα κρατήσουν τους εργαζόμενους.

Κάποιες εταιρείες το καταφέρνουν, κάποιες όμως παρουσιάζουν πρόβλημα.

Και πόσο εύκολο είναι τελικά να μπορέσουν να καταλάβουν οι εργοδότες ή οι υπεύθυνοι ανθρώπινου δυναμικού πως κάποιος εργαζόμενος δεν είναι χαρούμενος, αν δε του το πει ο ίδιος;

Παρόλο που δεν είναι πολύ εύκολο να αναγνωρίσει κανείς πως κάποιος απ’ τους εργαζόμενους δεν είναι ευχαριστημένος, υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά εκείνων που νιώθουν πως «πνίγονται» εντός εργασιακού χώρου.

Απλά πρέπει να ξέρετε να τα «διαβάζετε».

Ας δούμε τα πιο σημαντικά από αυτά:

1. Κάνουν τα απολύτως απαραίτητα

Όταν ένας εργαζόμενος αγαπά τη δουλειά του πηγαίνει πιο νωρίς στο γραφείο ή κάθεται περισσότερο. Θέλει να αναλαμβάνει διαρκώς νέα projects και έχει διαρκώς καινούργιες ιδέες. Όχι, όμως, όσοι είναι δυσαρεστημένοι. Εκείνοι θέλουν απλά να κάνουν την «τυπική δουλειά», χωρίς να χρειαστεί να δώσουν περισσότερη ενέργεια και χρόνο για πράγματα που συνδέονται με τα καθήκοντά τους. Μετρούν απλά αντίστροφα την ώρα για να φύγουν.

2. Δεν μπορείτε να τους βρείτε

Αργοπορούν στη δουλειά, κάνουν μεγαλύτερο διάλειμμα, βρίσκουν διαρκώς δικαιολογίες για να μην είναι στο γραφείο. Οι άνθρωποι αυτοί δε θέλουν να βρίσκονται στο χώρο εργασίας και το δείχνουν με κάθε τρόπο.

3. Δεν έχουν φίλους στο γραφείο

Οι εργαζόμενοι περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στο γραφείο, γι’ αυτό όλοι θέλουν να έχουν «συμμάχους» ώστε να περνάει ευχάριστα η ημέρα. Εντός εργασιακού χώρου γεννιούνται συχνά δυνατές φιλίες αφού μοιράζονται μια έντονη καθημερινότητα και τις ίδιες αγωνίες. Όσοι, όμως, δεν είναι ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους δεν θέλουν κανένα προσωπικό δέσιμο και δεν θέλουν να τους συνδέει τίποτα άλλο με την εργασία εκτός απ’ το μισθό τους.

4. Δεν συστήνουν άλλους

Όταν ανοίγει μια θέση εργασίας εντός εταιρείας μια συνήθης τακτική είναι οι υπεύθυνοι προσλήψεων να ζητούν απ’ τους ήδη εργαζόμενους να συστήσουν κάποιους. Όσοι είναι ευχαριστημένοι με την εταιρεία θα σπεύσουν να προτείνουν κάποιον ώστε να έρθει και εκείνος στην εταιρεία. Αντίθετα, σε όποιον δεν αρέσουν οι συνθήκες εργασίας και το περιβάλλον δε θα θέλει να βιώσει κανένας γνωστός του την ίδια κατάσταση.

5. Νιώθουν ασήμαντοι

Έχετε προσλάβει κάποιον εξωτερικό για να καλύψει μια θέση εργασία που μπορούσε να καλυφθεί εσωτερικά; Μήπως έχετε αφήσει τους υπαλλήλους σας για καιρό στην ίδια μισθολογική κατάταξη; Μήπως δεν ζητάτε συχνά βοήθεια; Όλα αυτά είναι σημάδια που μπορεί να κάνουν τον εργαζόμενο να νιώσει ότι η δουλειά που κάνει δεν έχει καμία σημασία και βαρύτητα.

6. Είναι μυστικοπαθείς

Όσοι δεν είναι ευχαριστημένοι με τη δουλειά τους τείνουν να κακολογούν και να κατηγορούν τους συναδέλφους τους και τους εργοδότες τους. Έχετε προσέξει κάποιον εργαζόμενοι να μιλάει ψιθυριστά στους διαδρόμους; Και να αλλάζει συζήτηση όταν πλησιάζετε; Εάν ναι, πρόκειται για κακό σημάδι.

7. Δεν συνεργάζονται

Είναι περίπου το ίδιο με τις φιλίες εντός εργασιακού περιβάλλοντος. Όσοι θέλουν απλά να περάσει το οχτάωρο τους αποφεύγουν να δημιουργήσουν οποιαδήποτε σχέση. Δεν θέλουν να έχουν την ανάγκη των γύρω τους, ούτε να βοηθήσουν – ούτε να βοηθηθούν. Θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους όσο πιο ανέπαφα γίνεται και να σχολάσουν.

Εάν δείτε κάποια από τις παραπάνω συμπεριφορές θα ήταν χρήσιμο να μιλήσετε με τους εργαζόμενους ώστε να δείτε αν υπάρχει κάτι που τους απασχολεί.

Πηγή:FORTUNE greece _ Άρθρο της Τέτας Καραμπίνη

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/2015/11/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%b7-%ce%b4%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%81%ce%ad%cf%83%ce%ba%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b5%ce%af%ce%bf-%cf%83%ce%b1%cf%82-%cf%87%cf%84/

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων