Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση με Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων Δ.Σ. Πενταλόφου
Σχολικές δράσεις Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2018
“Εγώ” κι “Εσύ” γινόμαστε “Εμείς”-Πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής για μαθητές ΣΤ τάξης. Έναρξη Προγράμματος 15 Φεβρουαρίου 2018. Υπεύθυνη υλοποίησης κ. Αρετή Μπαζάκα, Ψυχολόγος MSc. (Κέντρο Πρόληψης κατά των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αιτωλ/νίας “ΟΔΥΣΣΕΑΣ”-ΟΚΑΝΑ)
Συμμετοχή των μαθητών της Γ΄τάξης με ζωγραφιές-ειδώλια στο διαγωνισμό του μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τίτλο: “Δες το ειδώλιο αλλιώς”. Υπεύθυνη εκπ/κός η κ. Σοφία Καραμπίνα.
Δημιουργία φυτώριου από μαθητές της Α΄Τάξης. Υπεύθυνος εκπ/κός κ. Παναγιώτης Χαριζάνος.
Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο. Δημιουργία αφίσας από τους μαθητές της Γ΄τάξης. Υπεύθυνη εκπ/κός κ. Σοφία Καραμπίνα.
Συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ΄τάξης στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών “Αριστοτέλης 2018”. Υπεύθυνη εκπ/κός κ. Κάτια Στεφανάκου.
Συμμετοχή των μαθητών της ΣΤ΄τάξης στον 12ο Μαθητικό Διαγωνισμό “Παιχνίδι και Μαθηματικά” στο πλαίσιο δράσης του περιοδικού “Μικρός Ευκλείδης”της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας. Υπεύθυνη εκπ/κός κ. Κάτια Στεφανάκου.
Επίσκεψη των μαθητών της Ε΄και ΣΤ΄τάξεων στο Γυμνάσιο Γουριάς την Παρασκευή 9 Μαρτίου μετά από πρόσκληση του κ. Γυμνασιάρχη Ιωάννη Καρύμπαλη για παρακολούθηση της εκδήλωσης των μαθητών του Γυμνασίου, με θέμα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”. Συνοδοί εκπαιδευτικοί οι κ. Κάτια Στεφανάκου και ο δντης Σωτήριος Κολεμένος.
Επίσκεψη στο Μουσείο Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας στο Αγγελόκαστρο. Ξενάγηση και υλοποίηση βιωματικού προγράμματος από τον κ. Θεόδωρο Τσιλίκα, υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δνσης Α/θμιας Εκπ/σης Αιτωλ/νίας.
Ερατοσθένης 2018
Η εαρινή ισημερία τη Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 σηματοδοτεί την αρχή της άνοιξης. Την ημέρα αυτή ο Ήλιος βρίσκεται κάθετα πάνω από τον ισημερινό της Γης και η διάρκεια της ημέρας είναι περίπου ίση με της νύχτας.
Η δράση με τίτλο: «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης» δίνει την ευκαιρία σε μαθητές από σχολεία όλης της Ελλάδας να υπολογίσουν την περιφέρεια της Γης επαναλαμβάνοντας το διάσημο πείραμα του αρχαίου Έλληνα μαθηματικού, αστρονόμου και φιλοσόφου Ερατοσθένη. Βασικός στόχος της δράσης είναι η ανάδειξη του πειράματος, ως αναπόσπαστου συστατικού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, μέσα από την συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών σε βιωματικές και συνεργατικές ανακαλυπτικές δραστηριότητες.
Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στο δικτυακό τόπο του ΙΑΑΔΕΤ
Ενέργεια
Οι αυξανόμενες αποδείξεις που συνηγορούν υπέρ της κλιματικής αλλαγής καθώς και η ολοένα μεγαλύτερη ενεργειακή εξάρτηση έχουν ενισχύσει την αποφασιστικότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) να καταστεί μια οικονομία χαμηλής ενέργειας καθώς και η ενέργεια που καταναλώνεται να είναι εγγυημένη, ασφαλής, ανταγωνιστική, τοπικά παραγόμενη και αειφόρος.
Η ενεργειακή πολιτική, πέρα από τη διασφάλιση της αποτελεσματικής λειτουργίας της αγοράς ενέργειας της ΕΕ, προωθεί τη διασύνδεση ενεργειακών δικτύων καθώς και την ενεργειακή αποδοτικότητα. Ασχολείται με πηγές ενέργειας που εκτείνονται από τα ορυκτά καύσιμα, την πυρηνική ενέργεια και φτάνουν έως τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας (ηλιακή, αιολική, από βιομάζα, γεωθερμική, υδροηλεκτρική, παλιρροϊκή).
Το άρθρο 194 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης προβλέπει ειδική νομική βάση για τον τομέα της ενέργειας που στηρίζεται στις συντρέχουσες αρμοδιότητες της ΕΕ και των χωρών μελών της.