ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ & ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΤΡΙΤΗ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019΄΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ΄΄

Απρ 20191

Τρίτη 2 Απριλίου 2019,γιορτή παιδικού βιβλίου. Το βιβλίο γιορτάζει μαζί με τον Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν . Η Παγκόσμια μέρα πααδικού Βιβλίου αφιερώθηκε στον μεγάλο αυτό λογοτέχνη ,παραμυθά συγγραφέα ως ελάχιστος φόρος τιμής. Επιλέχτηκε η μέρα των γενεθλίων του.  Το βιβλίο ζει αιώνια. Το βιβλίο μας σπουδάζει. Το βιβλίο μας μεγαλώνει. Το βιβλίο μας ολοκληρώνει.Πώς επιτυχάνονται όμως όλα αυτά; Μα φυσικά με τη φιλαναγνωσία. Τι είναι η φιλαναγνωσία και τι σκοπούς εξυπηρετεί;

 Φιλαναγνωσία λοιπόν είναι η εξοικείωση του μικρού μαθητή με το λογοτεχνικό βιβλίο.

Η φιλαναγνωσία είναι άρρηκτα δεμένη με το βιβλίο, τον αναγνώστη τον ακροατή.

Ο αναγνώστης λειτουργεί ως πομπός και ο ακροατής ως δέκτης.

Μέσα από αυτή τη σχέση ο μαθητής θα καλλιεργήσει τη γλωσσική του έκφραση ,θα εμπλουτίσει το λεξιλόγιό του ,θα οξύνει τη δημιουργική του σκέψη, θα αποκτήσει νέες ιδέες, θα ταξιδέψει μέσα από τη φαντασία του σε κόσμους πραγματικούς -φανταστικούς.

Με το βιβλίο ο μαθητής  θα εμπλουτίσει την εφευρετικότητά του . Το λογοτεχνικό  βιβλίο θα συμβάλλει στην  ανάπτυξη της αισθητικής   καλλιέργειας  και τη βελτίωση της  συναισθηματικής του νοημοσύνης με σκοπό στη συγκρότηση μιας πολυδιάστατης δημιουργικής προσωπικότητας.

Έτσι λοιπόν ΕΝΑ  βιβλίο…….

 σε διδάσκει

 σε ταξιδεύει

σε κάνει να ονειρεύεσαι

σε κάνει καλύτερο άνθρωπο

 σε κάνει ολοκληρωμένη προσωπικότητα

 σε κάνει εξυπνότερο

 σε κάνει επικοινωνιακό άτομο

 σε κάνει δημιουργό

 σε μυεί στην τέχνη και τον πολιτισμό.

Με τη φιλαναγνωσία επιτυγχάνονται και άλλοι επιμέρους στόχοι όπως:

Η καλλιέργεια  της ανάγνωσης κειμένων.

Η άσκησης της ακρόασης .

Η ικανότητα της αναδιήγησης μιας ιστορίας, έκφρασης συναισθημάτων,  συνεργασίας .

Η συμβολή στην εξοικείωση λειτουργίας των ομάδων στα πλαίσια της συνεργασίας, της, δημιουργικότητας και της κοινωνικότητας .

Με τη φιλαναγνωσία επιτυγχάνεται η ανάπτυξη του φιλικού κλίματος μέσα στην τάξη της οποίας οι μαθητές αποτελούν πια μια  κοινότητα αναγνωστών δεμένη .

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΝΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Με ποιο τρόπο όμως επιλέγουμε ένα λογοτεχνικό βιβλίο;

Το πρώτο κριτήριο είναι η ηλικία του μαθητή.

Το δεύτερο κριτήριο είναι η επιλογή κατηγορίας.

Το τρίτο είναι ο τίτλος.

Το τέταρτο η υπόθεση.

 ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΩ ΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ.

 ΔΕΝ ΔΙΑΛΛΕΓΩ ΠΟΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ

από κάτω από: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΡΙΤΗ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019΄΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ΄΄    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2018



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων